Národné centrum zdravotníckych informácií iada verejnosť o trpezlivosť.
Autor TASR
Bratislava 28. januára (TASR) – Systém Moje ezdravie má aktuálne z dôvodu preťaženia technickú poruchu. Národné centrum zdravotníckych informácií (NCZI), ktoré ho spravuje, pracuje na odstránení problému. TASR o tom vo štvrtok informovala jeho hovorkyňa Veronika Beňadiková.
Priblížila, že NCZI zaznamenalo viacero sťažností na nemožnosť požiadať cez systém o vyšetrenie či o očkovanie. „S oneskorením môžu prísť aj potvrdzovacie SMS či SMS s výsledkami testov," povedala. NCZI žiada verejnosť o trpezlivosť.
Priblížila, že NCZI zaznamenalo viacero sťažností na nemožnosť požiadať cez systém o vyšetrenie či o očkovanie. „S oneskorením môžu prísť aj potvrdzovacie SMS či SMS s výsledkami testov," povedala. NCZI žiada verejnosť o trpezlivosť.