Je tiež možné si svojpomocne zrušiť termín na antigénové testovanie a termín plánovaného prvého očkovania.
Autor TASR
Bratislava 24. marca (TASR) - Zadanie chybných údajov pri rezervácii termínu na testovanie alebo očkovanie je najčastejším problémom, s ktorým sa ľudia obracajú na linku Call Centra Národného centra zdravotníckych informácii (NCZI). Chybné údaje si záujemca však môže opraviť aj sám. Na sociálnej sieti to pripomenulo NCZI.
"Prosíme všetkých záujemcov o testovanie alebo očkovanie, aby si pri zadaní osobných údajov tieto údaje pred odoslaním dôkladne skontrolovali," vyzvalo NCZI. Chybne zadané informácie si môže záujemca opraviť sám na webovej stránke www.old.korona.gov.sk/covid-19-validate-patient.php.
NCZI dodalo, že na tej istej webovej stránke je tiež možné si svojpomocne zrušiť termín na antigénové testovanie a termín plánovaného prvého očkovania.
"Prosíme všetkých záujemcov o testovanie alebo očkovanie, aby si pri zadaní osobných údajov tieto údaje pred odoslaním dôkladne skontrolovali," vyzvalo NCZI. Chybne zadané informácie si môže záujemca opraviť sám na webovej stránke www.old.korona.gov.sk/covid-19-validate-patient.php.
NCZI dodalo, že na tej istej webovej stránke je tiež možné si svojpomocne zrušiť termín na antigénové testovanie a termín plánovaného prvého očkovania.