Medan. sk plánuje okrem iného sprístupňovať každé ráno v pracovných dňoch výber najdôležitejších správ z vybraných denníkov a počas dňa zverejní anotácie najzaujímavejších správ.
Autor TASR
Bratislava 2. apríla (TASR) - Spoločnosť Newton Media dnes oficiálne spustila nový spravodajský web o médiách. Medan.sk plánuje okrem iného sprístupňovať každé ráno v pracovných dňoch výber najdôležitejších správ z vybraných denníkov a počas dňa zverejní anotácie najzaujímavejších správ. Chýbať by nemali krátke analýzy na rozličné témy či porovnávanie informovania médií v minulosti a dnes.
"Medan.sk nebude len spravodajským serverom úzko špecializovaným pre ľudí, ktorí sa zaujímajú o médiá. Prinesie tiež pohľad na technologické novinky či týždenný prehľad najzaujímavejších udalostí tak, ako ich vidí tím redakcie," priblížil zámer riaditeľ Newton Media Ľubomír Šimášek.
Prvý príspevok sa na stránke objavil 20. marca. V súčasnosti web s jednoduchým grafickým spracovaním ponúka prevažne krátke správy, ktoré často vychádzajú z informácií rôznych českých a slovenských portálov. V kategórii analýz sa zatiaľ nachádza len jedna štatistika, ktorá sa venuje významovému používaniu slova "gorila" v médiách. Tá odhaľuje, že kým v roku 2008 sa toto slovo používalo na označenie zvieraťa, o dva roky neskôr to bolo hlavne v súvislosti s internetovým obchodom a vlani sa používalo v súvislosti s politickou kauzou takmer rovnako často ako v primárnom význame.
"Medan.sk nebude len spravodajským serverom úzko špecializovaným pre ľudí, ktorí sa zaujímajú o médiá. Prinesie tiež pohľad na technologické novinky či týždenný prehľad najzaujímavejších udalostí tak, ako ich vidí tím redakcie," priblížil zámer riaditeľ Newton Media Ľubomír Šimášek.
Prvý príspevok sa na stránke objavil 20. marca. V súčasnosti web s jednoduchým grafickým spracovaním ponúka prevažne krátke správy, ktoré často vychádzajú z informácií rôznych českých a slovenských portálov. V kategórii analýz sa zatiaľ nachádza len jedna štatistika, ktorá sa venuje významovému používaniu slova "gorila" v médiách. Tá odhaľuje, že kým v roku 2008 sa toto slovo používalo na označenie zvieraťa, o dva roky neskôr to bolo hlavne v súvislosti s internetovým obchodom a vlani sa používalo v súvislosti s politickou kauzou takmer rovnako často ako v primárnom význame.