Pre obidva denníky ide o ich nové minimá predajnosti.
Autor TASR
,aktualizované Bratislava 13. augusta (TASR) – Aj v júni 2014 klesal predaj najčítanejších slovenských tlačených titulov. Ukázal to monitoring priemerného tlačeného a predaného nákladu titulov, ktorého výsledky zverejnila spoločnosť ABC SR.
Z celoštátnych denníkov sa pod hranicu 100.000 predaných kusov dostal denník Nový Čas. Jeho priemerný denný predaj predstavoval 98.815 kusov (medziročný pokles o 11,6 percenta). Denník Sme klesol pod hranicu 40.000 predaných kusov s predajom 39.636 výtlačkov (pokles o 14,1 percenta). Pre obidva denníky ide o ich nové minimá predajnosti.
Najmenší prepad - o jedno percento zaznamenal Plus jeden deň. V júni si ho denne kúpilo v priemere 45.660 ľudí. O 12,7 percenta oproti vlaňajšiemu júnu poklesli Hospodárske noviny s priemerným predajom 11.916 kusov. Klesal predaj aj regionálnych denníkov. Új Szó o 2,4 percenta (19.146 predaných kusov) a Korzár o 8,1 percenta (13.456 predaných kusov).
Medzi celoštátnymi týždenníkmi bol tradične najpredávanejší Plus 7 dní s predajom 121.049 výtlačkov, čo oproti júnu 2013 znamená pokles o 3 percentá. Najviac - až o 17,8 percenta sa prepadol Nový Čas pre ženy, ktorého sa predalo v priemere 95.669 kusov. Báječná žena s tretím najlepším predajom 83.723 kusov poklesla medziročne o 14,7 percenta.
Monitoring ABC SR ukázal, že spoločensko-politický Týždeň zaznamenal v júni predaj 12.786 výtlačkov (pokles o 1,4 percenta) a ekonomický týždenník Trend 11.716 kusov (pokles o 7,9 percenta). Sieť Regionálnych novín MY dosiahla pred prázdninami súhrnný priemerný predaj 90.359 kusov (pokles o 6,3 percenta).
V červených číslach neskončil mesačník Nový čas Krížovky. Jeho predaj vzrástol medziročne o 1,7 percenta na 84.909 výtlačkov. Najpredávanejším mesačníkom bol Záhradkár s predanými 88.541 kusmi (pokles o 3,1 percenta). Tretí najpredávanejší mesačník Zdravie si kúpilo v júni 64.402 ľudí (pokles o 7,7 percenta).
Z celoštátnych denníkov sa pod hranicu 100.000 predaných kusov dostal denník Nový Čas. Jeho priemerný denný predaj predstavoval 98.815 kusov (medziročný pokles o 11,6 percenta). Denník Sme klesol pod hranicu 40.000 predaných kusov s predajom 39.636 výtlačkov (pokles o 14,1 percenta). Pre obidva denníky ide o ich nové minimá predajnosti.
Najmenší prepad - o jedno percento zaznamenal Plus jeden deň. V júni si ho denne kúpilo v priemere 45.660 ľudí. O 12,7 percenta oproti vlaňajšiemu júnu poklesli Hospodárske noviny s priemerným predajom 11.916 kusov. Klesal predaj aj regionálnych denníkov. Új Szó o 2,4 percenta (19.146 predaných kusov) a Korzár o 8,1 percenta (13.456 predaných kusov).
Medzi celoštátnymi týždenníkmi bol tradične najpredávanejší Plus 7 dní s predajom 121.049 výtlačkov, čo oproti júnu 2013 znamená pokles o 3 percentá. Najviac - až o 17,8 percenta sa prepadol Nový Čas pre ženy, ktorého sa predalo v priemere 95.669 kusov. Báječná žena s tretím najlepším predajom 83.723 kusov poklesla medziročne o 14,7 percenta.
Monitoring ABC SR ukázal, že spoločensko-politický Týždeň zaznamenal v júni predaj 12.786 výtlačkov (pokles o 1,4 percenta) a ekonomický týždenník Trend 11.716 kusov (pokles o 7,9 percenta). Sieť Regionálnych novín MY dosiahla pred prázdninami súhrnný priemerný predaj 90.359 kusov (pokles o 6,3 percenta).
V červených číslach neskončil mesačník Nový čas Krížovky. Jeho predaj vzrástol medziročne o 1,7 percenta na 84.909 výtlačkov. Najpredávanejším mesačníkom bol Záhradkár s predanými 88.541 kusmi (pokles o 3,1 percenta). Tretí najpredávanejší mesačník Zdravie si kúpilo v júni 64.402 ľudí (pokles o 7,7 percenta).