Študenti z vlastnej iniciatívy oslovili tím prevádzkovateľov portálu, vymysleli novú podobu stránky a zabezpečili online podporu na sociálnej sieti.
Autor TASR
Bratislava 15. mája (TASR) - Vzdelávací portál Učíme na diaľku, ktorý má v čase pandémie pomôcť školám i študentom pomôcť zorientovať sa v informáciách, má nový dizajn. Vznikol aj vďaka spolupráci s iniciatívou Stredoškoláci učiteľom, ktorá združuje desiatky stredoškolákov z celého Slovenska. TASR o tom informoval odbor komunikácie a protokolu Ministerstva školstva, vedy, výskumu a športu (MŠVVaŠ) SR.
Študenti z vlastnej iniciatívy oslovili tím prevádzkovateľov portálu Učíme na diaľku, vymysleli novú podobu stránky, dali jej nový dizajn, tvorili viaceré texty a zabezpečili online podporu na sociálnej sieti.
„Teším sa, že sme žiakom mohli vytvoriť priestor, vďaka ktorému sa naučili nielen nové zručnosti z oblasti programovania a dizajnu, rozvinuli si svoje jazykové kompetencie či schopnosť spolupracovať v tíme, ale vidia aj pozitívny dopad svojej činnosti," zhodnotila riaditeľka Štátneho pedagogického ústavu (ŠPÚ) Miroslava Hapalová. Myslí si, že spolupráca môže byť inšpiráciou, ako vo vzdelávaní podporovať u žiakov učenie sa cez vlastnú skúsenosť a pre reálny život.
Podľa koordinátora iniciatívy Stredoškoláci učiteľom a študenta bratislavského gymnázia Adama Bednářa prispela spolupráca najmä k prehĺbeniu vzťahov medzi žiakmi, učiteľmi a štátnou správou.
ŠPÚ prevádzkuje portál od začiatku apríla vďaka spolupráci s viacerými mimovládnymi organizáciami a ministerstvom školstva ako nástroj oficiálnej komunikácie počas prerušeného vyučovania v školách v čase pandémie nového koronavírusu. Portál Učíme na diaľku za mesiac a pol od jeho spustenia navštívilo takmer 335-tisíc návštevníkov.
Študenti z vlastnej iniciatívy oslovili tím prevádzkovateľov portálu Učíme na diaľku, vymysleli novú podobu stránky, dali jej nový dizajn, tvorili viaceré texty a zabezpečili online podporu na sociálnej sieti.
„Teším sa, že sme žiakom mohli vytvoriť priestor, vďaka ktorému sa naučili nielen nové zručnosti z oblasti programovania a dizajnu, rozvinuli si svoje jazykové kompetencie či schopnosť spolupracovať v tíme, ale vidia aj pozitívny dopad svojej činnosti," zhodnotila riaditeľka Štátneho pedagogického ústavu (ŠPÚ) Miroslava Hapalová. Myslí si, že spolupráca môže byť inšpiráciou, ako vo vzdelávaní podporovať u žiakov učenie sa cez vlastnú skúsenosť a pre reálny život.
Podľa koordinátora iniciatívy Stredoškoláci učiteľom a študenta bratislavského gymnázia Adama Bednářa prispela spolupráca najmä k prehĺbeniu vzťahov medzi žiakmi, učiteľmi a štátnou správou.
ŠPÚ prevádzkuje portál od začiatku apríla vďaka spolupráci s viacerými mimovládnymi organizáciami a ministerstvom školstva ako nástroj oficiálnej komunikácie počas prerušeného vyučovania v školách v čase pandémie nového koronavírusu. Portál Učíme na diaľku za mesiac a pol od jeho spustenia navštívilo takmer 335-tisíc návštevníkov.