Organizácia sa pod jeho vedením bude naďalej venovať záchrane toho najcennejšieho, čo na Slovensku je a bude aktívne chrániť slovenské prírodné dedičstvo.
Autor TASR
Ak si želáte, aby počítač prečítal text článku, použite prehrávač nižšie.
00:00 / 00:00
Bratislava 14. novembra (TASR) - Greenpeace Slovensko má nového riaditeľa. Stal sa ním Marek Mikle. Ide o dlhoročného experta na komunikáciu a senior manažéra, ktorý do organizácie prišiel zo súkromného sektora. Na poste vystrieda Katarínu Juríkovú, ktorá vo februári začala viesť európsku kampaň Greenpeace v oblasti poľnohospodárstva. TASR o tom informovala hovorkyňa Greenpeace Slovensko Miroslava Ábelová.
Organizácia sa pod jeho vedením bude naďalej venovať záchrane toho najcennejšieho, čo na Slovensku je a bude aktívne chrániť slovenské prírodné dedičstvo. Greenpeace Slovensko sa v súčasnosti okrem témy klimatickej krízy venuje aj rozvoju energetických spoločenstiev, ochrane lesov či medzinárodným témam ako napríklad ochrana oceánov či znečistenie plastom, priblížila Ábelová.
"Chceme sa však vo väčšej miere venovať aj ďalším dôležitým témam, akými sú udržanie demokracie a slobody na Slovensku. Veríme v zmysel a opodstatnenie tretieho sektora a jeho potrebu pre našu krajinu. Chceme, aby bol Greenpeace aj naďalej pevnou základňou pre ľudí a našich aktivistov a aktivistky, ktorí sa venujú ochrane prírody, ale aj rozvíjaniu demokratickej spoločnosti a kritického myslenia," skonštatoval Mikle.
Nový šéf podľa hovorkyne začínal ako copywriter v reklamnej agentúre a neskôr sa venoval riadeniu marketingových oddelení, kde viedol veľké tímy v bankách a poisťovniach. Má skúsenosti v oblasti komunikácie, marketingu a zákazníckej spokojnosti. Venuje sa prednášaniu na vysokých školách a vzdelávaniu začínajúcich aj skúsených manažérov v oblasti manažmentu.
Organizácia sa pod jeho vedením bude naďalej venovať záchrane toho najcennejšieho, čo na Slovensku je a bude aktívne chrániť slovenské prírodné dedičstvo. Greenpeace Slovensko sa v súčasnosti okrem témy klimatickej krízy venuje aj rozvoju energetických spoločenstiev, ochrane lesov či medzinárodným témam ako napríklad ochrana oceánov či znečistenie plastom, priblížila Ábelová.
"Chceme sa však vo väčšej miere venovať aj ďalším dôležitým témam, akými sú udržanie demokracie a slobody na Slovensku. Veríme v zmysel a opodstatnenie tretieho sektora a jeho potrebu pre našu krajinu. Chceme, aby bol Greenpeace aj naďalej pevnou základňou pre ľudí a našich aktivistov a aktivistky, ktorí sa venujú ochrane prírody, ale aj rozvíjaniu demokratickej spoločnosti a kritického myslenia," skonštatoval Mikle.
Nový šéf podľa hovorkyne začínal ako copywriter v reklamnej agentúre a neskôr sa venoval riadeniu marketingových oddelení, kde viedol veľké tímy v bankách a poisťovniach. Má skúsenosti v oblasti komunikácie, marketingu a zákazníckej spokojnosti. Venuje sa prednášaniu na vysokých školách a vzdelávaniu začínajúcich aj skúsených manažérov v oblasti manažmentu.