Quantcast
Spravodajský portál Tlačovej agentúry Slovenskej republiky
Nedela 24. november 2024Meniny má Emília
< sekcia Slovensko

Novým šéfom obchodu a marketingu TASR je Richard Jajcay

Richard Jajcay, nový riaditeľ Úseku obchodu a marketingu TASR. Foto: TASRMichal Svítok

Richard Jajcay, MBA v minulosti pôsobil v manažmente viacerých úspešných spoločností v oblasti reklamy a médií.

Bratislava 14. októbra 2012 (TASR) - Tlačová agentúra Slovenskej republiky posilnila svoj tím o nového riaditeľa Úseku obchodu a marketingu. Stal sa ním Ing. Richard Jajcay, MBA, ktorý naposledy pôsobil ako člen predstavenstva a zástupca generálneho riaditeľa Ecopress, a.s..

„Nový šéf obchodu bude pre TASR veľkým prínosom. Aj vďaka jeho bohatým skúsenostiam a jasným predstavám o fungovaní úseku obchodu a marketingu očakávame, že verejnoprávna tlačová agentúra ponúkne svojim odberateľom ďalšie zaujímavé služby a produkty a ešte viac si upevní líderskú pozíciu na slovenskom agentúrnom trhu,“ povedal generálny riaditeľ TASR Jaroslav Rezník.

Ing. Richard Jajcay, MBA v minulosti pôsobil v manažmente viacerých úspešných spoločností v oblasti reklamy a médií. Pracoval ako Media Planning Director v Unimedia, s.r.o., bol riaditeľom Bontonland, a.s. a členom predstavenstva Bonton, a.s., pôsobil na vedúcich postoch aj v reklamnej agentúre CD Oglivy &Mather, s.r.o. a Creative Department, s.r.o. V rokoch 2007 – 2009 zastával pozíciu riaditeľa pre stratégiu obchodu a marketingu v Perex, a.s., neskôr člena predstavenstva a zástupcu generálneho riaditeľa vo vydavateľstve Ecopress. Od roku 2008 je aj členom výboru SOZA.

Tlačová agentúra Slovenskej republiky (TASR) je lídrom na slovenskom agentúrnom trhu. Mesačne odvysiela cca 14 000 textových správ, tisíce fotografií, stovky videí a zvukov. Okrem toho je prevádzkovateľom spravodajského portálu Teraz.sk a Webmagazin.sk.