Po novom sa volá Ambrela.
Autor TASR
Bratislava 17. októbra (TASR) – Platforma mimovládnych rozvojových organizácii (MRVO) zmenila názov a po novom sa volá Ambrela. Touto zmenou chce zvýšiť záujem a informovanosť verejnosti o globálnych témach, ako aj sa usilovať o to, aby Slovensko naďalej poskytovalo rozvojové programy, projekty a partnerstvá. TASR o tom informovala komunikačná manažérka Ambrely Boba Markovič Balúchová.
"Zmena značky pre nás predstavuje veľký záväzok. V prvom rade je to záväzok prostredníctvom spolupráce a advokácie efektívne prispievať k odstraňovaniu chudoby a nerovností vo svete aj na Slovensku. Len tak vytvoríme podmienky pre dôstojný život pre nás všetkých," poznamenal výkonný tajomník Ambrely Daniel Kaba. Ako doplnil, pre nich na sekretariáte to znamená záväzok v podobe posilnenia advokácie za spoločné záujmy na národnej aj európskej úrovni. "Chceme prinášať kvalitné programy budovania kapacít našich členov. Chceme výraznejšie dostávať do popredia aktivity našich členských a pozorovateľských organizácií a naše témy tak približovať verejnosti, médiám a potenciálnym donorom," povedal Kaba.
Podľa Kabu má 'rebranding' značky slúžiť na to, aby si pri vyslovení nového názvu ľudia vedeli predstaviť oblasť, v ktorej Ambrela ako strešná organizácia nielen rozvojových mimovládok, ale i univerzít pôsobí. Platforma však uistila, že jej stratégia sa tým nemení.
"Zmena značky pre nás predstavuje veľký záväzok. V prvom rade je to záväzok prostredníctvom spolupráce a advokácie efektívne prispievať k odstraňovaniu chudoby a nerovností vo svete aj na Slovensku. Len tak vytvoríme podmienky pre dôstojný život pre nás všetkých," poznamenal výkonný tajomník Ambrely Daniel Kaba. Ako doplnil, pre nich na sekretariáte to znamená záväzok v podobe posilnenia advokácie za spoločné záujmy na národnej aj európskej úrovni. "Chceme prinášať kvalitné programy budovania kapacít našich členov. Chceme výraznejšie dostávať do popredia aktivity našich členských a pozorovateľských organizácií a naše témy tak približovať verejnosti, médiám a potenciálnym donorom," povedal Kaba.
Podľa Kabu má 'rebranding' značky slúžiť na to, aby si pri vyslovení nového názvu ľudia vedeli predstaviť oblasť, v ktorej Ambrela ako strešná organizácia nielen rozvojových mimovládok, ale i univerzít pôsobí. Platforma však uistila, že jej stratégia sa tým nemení.