Ministerstvo vnútra SR od 1. januára začalo sprístupňovať prvé elektronické služby budované v rámci Operačného programu informatizácia spoločnosti.
Autor TASR
Bratislava 2. januára (TASR) - Občania už môžu trvalý či prechodný pobyt nahlásiť úradom aj prostredníctvom internetu. Ministerstvo vnútra (MV) SR totiž od 1. januára začalo sprístupňovať prvé elektronické služby budované v rámci Operačného programu informatizácia spoločnosti.
Služba je k dispozícii pre ľudí s elektronickou identifikačnou kartou a zaručeným elektronickým podpisom na webovej stránke https://portal.minv.sk/ v záložke Životné situácie. Tam postupne pribudnú služby z oblasti dopravných evidencií, registra obyvateľov, matrík a z ďalších agend, ktoré MV SR postupne elektronizuje.
Ďalšou sprístupnenou službou, tentoraz z agendy dokladov, je Modifikácia kontaktných údajov, ktorá umožňuje prihlásenému užívateľovi modifikovať e-mailovú adresu, telefónne číslo a diskrétny údaj evidovaný v informačnom systéme agendy občianskych preukazov.
TASR informovala Alena Koišová z Kancelárie ministra vnútra.
Služba je k dispozícii pre ľudí s elektronickou identifikačnou kartou a zaručeným elektronickým podpisom na webovej stránke https://portal.minv.sk/ v záložke Životné situácie. Tam postupne pribudnú služby z oblasti dopravných evidencií, registra obyvateľov, matrík a z ďalších agend, ktoré MV SR postupne elektronizuje.
Ďalšou sprístupnenou službou, tentoraz z agendy dokladov, je Modifikácia kontaktných údajov, ktorá umožňuje prihlásenému užívateľovi modifikovať e-mailovú adresu, telefónne číslo a diskrétny údaj evidovaný v informačnom systéme agendy občianskych preukazov.
TASR informovala Alena Koišová z Kancelárie ministra vnútra.