Doteraz postávali poistenci informácie o stave svojich žiadostí iba v prípade schvaľovania liekov a dietetických potravín.
Autor TASR
Bratislava 3. januára (TASR) - Poistenci štátnej Všeobecnej zdravotnej poisťovne (VšZP) sa o stave vybavenia žiadosti o kúpele či úhradu zdravotníckej pomôcky alebo liekov na výnimku dozvedia už aj elektronicky. TASR o tom informovali z oddelenia komunikácie zdravotnej poisťovne.
"Informáciu získajú prostredníctvom mobilnej aplikácie VšZP, a to aj napriek tomu, že tieto žiadosti sa zatiaľ podávajú papierovo. Dozvedia sa to aj v prípade, ak sa žiadosť týka detí poistenca," priblížila poisťovňa. Doteraz postávali poistenci informácie o stave svojich žiadostí iba v prípade schvaľovania liekov a dietetických potravín.
"Cieľom novinky je nielen informovať poistenca, ale aj odbúrať záťaž na ambulancie, kam ľudia často volajú a pýtajú sa na stav svojej žiadosti. Vďaka elektronickej notifikácii bude pacient presne vedieť, kedy do ambulancie môže zavolať, prípadne kedy môže očakávať doručenie rozhodnutia," vysvetlila manažérka komunikácie VšZP Eva Peterová.
"Informáciu získajú prostredníctvom mobilnej aplikácie VšZP, a to aj napriek tomu, že tieto žiadosti sa zatiaľ podávajú papierovo. Dozvedia sa to aj v prípade, ak sa žiadosť týka detí poistenca," priblížila poisťovňa. Doteraz postávali poistenci informácie o stave svojich žiadostí iba v prípade schvaľovania liekov a dietetických potravín.
"Cieľom novinky je nielen informovať poistenca, ale aj odbúrať záťaž na ambulancie, kam ľudia často volajú a pýtajú sa na stav svojej žiadosti. Vďaka elektronickej notifikácii bude pacient presne vedieť, kedy do ambulancie môže zavolať, prípadne kedy môže očakávať doručenie rozhodnutia," vysvetlila manažérka komunikácie VšZP Eva Peterová.