Nákupné centrá sú pre Slovákov najčastejšou voľbou pri výbere vianočných darčekov.
Autor OTS
Bratislava 19. decembra (OTS) - Takmer 66 percent z nich preferuje, ak môžu všetky povinnosti a nákupy vybaviť pod jednou strechou v príjemnej predvianočnej atmosfére. Až 75 % ľudí začína s vianočnými nákupmi už od novembra alebo priebežne počas roka. Menej ako štvrtina návštevníkov si vianočné nákupy necháva na poslednú chvíľu. Vyplýva to z predvianočného online spotrebiteľského prieskumu najväčšieho nákupného centra na Slovensku AVION v Bratislave.
„Už pravidelne každý rok sa nám potvrdzuje, že naši návštevníci si nechcú nákupy nechávať na poslednú chvíľu. Návštevnosť centra totiž rastie postupne už od začiatku novembra až do Vianoc. Veľa našich návštevníkov vianočné nákupy spája aj s posedením pri dobrom jedle alebo kávičke s priateľmi či rodinou. Urobíme všetko pre to, aby sme našim návštevníkom spríjemnili predvianočné prípravy na najkrajšie sviatky roka,“ povedala Katarína Michaliaková, marketingová manažérka nákupného centra AVION v Bratislave.
Podľa prieskumu zákazníci pri vianočných nákupoch dávajú prednosť centrám (66 % opýtaných) aj pred internetovým predajom (20 % opýtaných). Tovar si chcú osobne prezrieť a mať istotu, že do Vianoc dostanú a kúpia to, čo si skutočne vyhliadnu.
Na vianočné darčeky každý druhý návštevník AVIONU minie do 200 eur. Takmer 37 percent kupujúcich preferuje minúť až do 500 eur. Aj tento rok bude hitom vianočných darčekov oblečenie a módne doplnky – daruje ich až 40 % opýtaných. Knihy a CD daruje 15 % ľudí a 12 % volí ako ideálny darček kozmetiku a elektroniku.
„Ľudia navštevujú AVION v predvianočnom období aj pre vianočnú atmosféru, ktorú doslova cítiť a vidieť na každom roku, a to nedokáže nahradiť žiadny online obchod. Aj tento rok sme zvolili vianočnú výzdobu z prírodných materiálov inšpirovanú tradičnými slovenskými zvykmi. Šišky, drevo, jabĺčka dopĺňajú vianočné stromčeky zavesené zo stropu,“ doplnila Katarína Michaliaková.
Návštevníkov centra čaká bohatý adventný program ako napríklad tvorivé dielne, čítanie rozprávok pre deti a hudobné vystúpenia. Súčasťou predvianočného programu budú v AVIONE aj dočasné stánky s ponukou vianočných stromčekov, ozdobami na stromček, adventnými vencami či medovníkmi.
„Už pravidelne každý rok sa nám potvrdzuje, že naši návštevníci si nechcú nákupy nechávať na poslednú chvíľu. Návštevnosť centra totiž rastie postupne už od začiatku novembra až do Vianoc. Veľa našich návštevníkov vianočné nákupy spája aj s posedením pri dobrom jedle alebo kávičke s priateľmi či rodinou. Urobíme všetko pre to, aby sme našim návštevníkom spríjemnili predvianočné prípravy na najkrajšie sviatky roka,“ povedala Katarína Michaliaková, marketingová manažérka nákupného centra AVION v Bratislave.
Podľa prieskumu zákazníci pri vianočných nákupoch dávajú prednosť centrám (66 % opýtaných) aj pred internetovým predajom (20 % opýtaných). Tovar si chcú osobne prezrieť a mať istotu, že do Vianoc dostanú a kúpia to, čo si skutočne vyhliadnu.
Na vianočné darčeky každý druhý návštevník AVIONU minie do 200 eur. Takmer 37 percent kupujúcich preferuje minúť až do 500 eur. Aj tento rok bude hitom vianočných darčekov oblečenie a módne doplnky – daruje ich až 40 % opýtaných. Knihy a CD daruje 15 % ľudí a 12 % volí ako ideálny darček kozmetiku a elektroniku.
„Ľudia navštevujú AVION v predvianočnom období aj pre vianočnú atmosféru, ktorú doslova cítiť a vidieť na každom roku, a to nedokáže nahradiť žiadny online obchod. Aj tento rok sme zvolili vianočnú výzdobu z prírodných materiálov inšpirovanú tradičnými slovenskými zvykmi. Šišky, drevo, jabĺčka dopĺňajú vianočné stromčeky zavesené zo stropu,“ doplnila Katarína Michaliaková.
Návštevníkov centra čaká bohatý adventný program ako napríklad tvorivé dielne, čítanie rozprávok pre deti a hudobné vystúpenia. Súčasťou predvianočného programu budú v AVIONE aj dočasné stánky s ponukou vianočných stromčekov, ozdobami na stromček, adventnými vencami či medovníkmi.