Kampaň spoločnosti Lidl a Lesov Slovenskej republiky „Voda pre stromy“ pokračuje.
Autor OTS
Bratislava 30. júna (OTS) - Od 1. júla venuje obchodný reťazec z každej predanej 1,5 l fľaše minerálnej vody Saguaro 1 cent na výsadbu mladých stromčekov v Nízkych Tatrách.
Spoločne sme na kalamitnom území v tatranských lesoch vysadili už 200 000 stromčekov, náš národný poklad však aj naďalej potrebuje pomoc. Kampaň „Voda pre stromy“ preto pokračuje! Od 1. júla venujeme z každej predanej 1,5l fľaše minerálnej vody Saguaro 1 cent na výsadbu mladých stromčekov v Nízkych Tatrách.
„Tatry sú našou srdcovou záležitosťou a ako úspešná spoločnosť vnímame povinnosť prispievať k ich obnove. Sme radi, že spolu s našimi zákazníkmi a Lesmi Slovenskej republiky sa nám darí pomáhať tam, kde to je najviac potrebné,“ povedal Stanislav Čajka, generálny riaditeľ spoločnosti Lidl Slovenská republika. „Vítame každú aktivitu, ktorej cieľom je pomôcť revitalizácii kalamitného územia. Lesy Slovenskej republiky už od veternej kalamity z roku 2005 vysadili v Nízkych Tatrách milióny stromčekov, no každá pomoc urýchli revitalizáciu územia a na holinách tak rýchlejšie vyrastie nový les,“ uviedol Ctibor Határ, generálny riaditeľ Lesov Slovenskej republiky, š.p.
Lidl začal tatranským lesom pomáhať už v roku 2012 darom 25 000 sadeničiek. Do revitalizácie kalamitného územia sa priamo v teréne zapojili aj naši zamestnanci a vznikol Lidl les. V obnove zelených pľúc našej krajiny sme následne pokračovali projektom „Voda pre stromy“ a v jeho premiérovom ročníku sa s podporou našich zákazníkov podarilo vyčleniť prostriedky na výsadbu ďalších 75 000 stromčekov. O rok neskôr pribudlo v Tatrách vďaka „Vode pre stromy“ ďalších 100 000 stromčekov. 6. mája 2014 sa uskutočnila v poradí už tretia výsadba v Lidl lese. Zúčastnilo sa na nej viac ako 60 zamestnancov našej spoločnosti, ktorí za jeden deň vysadili 6000 mladých stromčekov. O osemsto sadeničiek sa im tak podarilo prekonať vlastný Slovenský rekord v kategórii „Najviac vysadených stromčekov za jeden deň“.
Cieľom kampane „Voda pre stromy“ je prispieť k zalesňovaniu oblastí, ktoré zasiahla v roku 2004 ničivá veterná kalamita. Jej negatívne dôsledky následne ešte znásobila rozsiahla kalamita podkôrneho hmyzu. Aktuálne informácie o projekte je možné nájsť na internetovej stránke www.lidl.sk či na oficiálnom facebookovom profile spoločnosti Lidl www.facebook.com/lidlslovensko.
Spoločne sme na kalamitnom území v tatranských lesoch vysadili už 200 000 stromčekov, náš národný poklad však aj naďalej potrebuje pomoc. Kampaň „Voda pre stromy“ preto pokračuje! Od 1. júla venujeme z každej predanej 1,5l fľaše minerálnej vody Saguaro 1 cent na výsadbu mladých stromčekov v Nízkych Tatrách.
„Tatry sú našou srdcovou záležitosťou a ako úspešná spoločnosť vnímame povinnosť prispievať k ich obnove. Sme radi, že spolu s našimi zákazníkmi a Lesmi Slovenskej republiky sa nám darí pomáhať tam, kde to je najviac potrebné,“ povedal Stanislav Čajka, generálny riaditeľ spoločnosti Lidl Slovenská republika. „Vítame každú aktivitu, ktorej cieľom je pomôcť revitalizácii kalamitného územia. Lesy Slovenskej republiky už od veternej kalamity z roku 2005 vysadili v Nízkych Tatrách milióny stromčekov, no každá pomoc urýchli revitalizáciu územia a na holinách tak rýchlejšie vyrastie nový les,“ uviedol Ctibor Határ, generálny riaditeľ Lesov Slovenskej republiky, š.p.
Lidl začal tatranským lesom pomáhať už v roku 2012 darom 25 000 sadeničiek. Do revitalizácie kalamitného územia sa priamo v teréne zapojili aj naši zamestnanci a vznikol Lidl les. V obnove zelených pľúc našej krajiny sme následne pokračovali projektom „Voda pre stromy“ a v jeho premiérovom ročníku sa s podporou našich zákazníkov podarilo vyčleniť prostriedky na výsadbu ďalších 75 000 stromčekov. O rok neskôr pribudlo v Tatrách vďaka „Vode pre stromy“ ďalších 100 000 stromčekov. 6. mája 2014 sa uskutočnila v poradí už tretia výsadba v Lidl lese. Zúčastnilo sa na nej viac ako 60 zamestnancov našej spoločnosti, ktorí za jeden deň vysadili 6000 mladých stromčekov. O osemsto sadeničiek sa im tak podarilo prekonať vlastný Slovenský rekord v kategórii „Najviac vysadených stromčekov za jeden deň“.
Cieľom kampane „Voda pre stromy“ je prispieť k zalesňovaniu oblastí, ktoré zasiahla v roku 2004 ničivá veterná kalamita. Jej negatívne dôsledky následne ešte znásobila rozsiahla kalamita podkôrneho hmyzu. Aktuálne informácie o projekte je možné nájsť na internetovej stránke www.lidl.sk či na oficiálnom facebookovom profile spoločnosti Lidl www.facebook.com/lidlslovensko.