Každé 20. dieťa na Slovensku je zdravotne znevýhodnené a narodením takéhoto dieťaťa je ovplyvnená aj rodina, čo predstavuje dosah na takmer 20 percent populácie na Slovensku.
Autor TASR
Bratislava 20. decembra (TASR) - Prezidentka Zuzana Čaputová podporila novú kampaň Platformy rodín detí so zdravotným znevýhodnením. Cieľom kampane je oboznamovať verejnosť s tým, čo znamená mať dieťa so zdravotným znevýhodnením. Hlava štátu o tom informuje na sociálnej sieti.
"Ľudské a empatické prijatie v bežných škôlkach, školách a pri záujmových aktivitách. Aby ich deti neboli izolované, ale vyrastali s rovesníkmi. Aby jednoducho ich deti mohli byť v živote úspešné a šťastné. To si najčastejšie želali rodičia detí so znevýhodnením, ktorí nedávno odpovedali na moju výzvu cez Instagram, čo by im a ich deťom ich každodenný život uľahčilo," uviedla Čaputová. Zdôraznila, že dosiahnutie lepších podmienok pre deti so znevýhodnením pomôže celej spoločnosti.
Každé 20. dieťa na Slovensku je zdravotne znevýhodnené a narodením takéhoto dieťaťa je ovplyvnená aj rodina, čo predstavuje dosah na takmer 20 percent populácie na Slovensku. Platforma rodín prichádza preto s kampaňou, ktorá má verejnosti pomôcť rozpoznať to podstatné u detí so zdravotným znevýhodnením. Informoval o tom PR koordinátor platformy Marek Smižanský. Heslom kampane sa stal slogan #VidimToPodstatne. Kampaň sa začína v pondelok a potrvá do konca februára nasledujúceho roka.
"Ľudské a empatické prijatie v bežných škôlkach, školách a pri záujmových aktivitách. Aby ich deti neboli izolované, ale vyrastali s rovesníkmi. Aby jednoducho ich deti mohli byť v živote úspešné a šťastné. To si najčastejšie želali rodičia detí so znevýhodnením, ktorí nedávno odpovedali na moju výzvu cez Instagram, čo by im a ich deťom ich každodenný život uľahčilo," uviedla Čaputová. Zdôraznila, že dosiahnutie lepších podmienok pre deti so znevýhodnením pomôže celej spoločnosti.
Každé 20. dieťa na Slovensku je zdravotne znevýhodnené a narodením takéhoto dieťaťa je ovplyvnená aj rodina, čo predstavuje dosah na takmer 20 percent populácie na Slovensku. Platforma rodín prichádza preto s kampaňou, ktorá má verejnosti pomôcť rozpoznať to podstatné u detí so zdravotným znevýhodnením. Informoval o tom PR koordinátor platformy Marek Smižanský. Heslom kampane sa stal slogan #VidimToPodstatne. Kampaň sa začína v pondelok a potrvá do konca februára nasledujúceho roka.