Kampaň je určená pre širokú internetovú verejnosť.
Autor TASR
Bratislava 1. marca (TASR) - Rada pre mediálne služby (RpMS) spustila informačnú kampaň k aktu o digitálnych službách. Cieľom je informovať používateľov internetu o právach, ktoré nové európske nariadenie posilňuje. TASR o tom informovala vedúca komunikačného odboru rady Lucia Michelčíková.
"V celej Európskej únii je nariadenie účinné v plnom rozsahu od 17. februára 2024. Akt chráni bežných používateľov internetu tým, že vytvára jasné pravidlá fungovania subjektov v online prostredí vrátane najväčších sociálnych sietí, platforiem na zdieľanie videoobsahu či najznámejších online služieb na sprostredkovanie ubytovania," priblížila.
Kampaň je určená pre širokú internetovú verejnosť. Ľudí zrozumiteľným jazykom zoznamuje s právami, ktoré vďaka aktu pribúdajú alebo sa posilňujú. Kampaň sa bude objavovať aj na sociálnych sieťach s odkazom na web www.dsa-slovensko.sk, kde sú zverejnené podrobnejšie informácie.
"V celej Európskej únii je nariadenie účinné v plnom rozsahu od 17. februára 2024. Akt chráni bežných používateľov internetu tým, že vytvára jasné pravidlá fungovania subjektov v online prostredí vrátane najväčších sociálnych sietí, platforiem na zdieľanie videoobsahu či najznámejších online služieb na sprostredkovanie ubytovania," priblížila.
Kampaň je určená pre širokú internetovú verejnosť. Ľudí zrozumiteľným jazykom zoznamuje s právami, ktoré vďaka aktu pribúdajú alebo sa posilňujú. Kampaň sa bude objavovať aj na sociálnych sieťach s odkazom na web www.dsa-slovensko.sk, kde sú zverejnené podrobnejšie informácie.