TASR dnes informovala Linda Kleinertová zo spoločnosti Median SK.
Autor TASR
,aktualizované Bratislava 23. mája (TASR) - Najpočúvanejším rádiom na Slovensku aj naďalej ostáva Rádio Expres. Vyplýva to z najnovšieho prieskumu spoločnosti Median SK, ktorý zrealizovala v poslednom kvartáli roku 2013 a prvom kvartáli tohto roku na vzorke 4381 respondentov. Celkovo monitorovala 50 rozhlasových staníc. Devätnásť percent respondentov v ňom deklarovalo, že v predchádzajúci deň počúvali práve toto rádio.
Na druhej priečke skončilo Rádio Slovensko so 17 percentami a tretie je Fun rádio s 12-percentným podielom. Štvrté miesto obsadili Jemné melódie (osem percent) a piata priečka patrí Rádiu Europa 2, ktoré počúvalo sedem percent respondentov. Šieste je Rádio Regina (šesť percent) a siedma priečka patrí Rádiu_FM (tri percentá). V parametri "počúval včera" predstavuje celková počúvanosť rádií 70 percent.
V parametri "počúval minulý týždeň" je celková počúvanosť rádií 92-percentná. Tu poradie rovnako otvára Rádio Expres (35 percent). Za ním skončilo Rádio Slovensko s 29 percentami a Fun rádio s 26 percentami. Na štvrtom mieste (19 percent) sú Jemné melódie a piatu priečku obsadilo Rádio Europa 2 (16 percent). Šieste miesto má Rádio Regina (13 percent) a siedme Rádio_FM (sedem percent).
Vo štvrtom kvartáli 2013 a prvom kvartáli 2014 dosiahlo z rozhlasových staníc na trhu najväčší podiel Rádio Expres (23 percent). Druhý najväčší malo Rádio Slovensko (19 percent) a na treťom mieste skončilo Fun rádio (14 percent). Štvrtý najväčší trhový podiel zaznamenali Rádio Európa 2 a Rádio Regina (osem percent). Nasledujú Jemné melódie (sedem percent) a Rádio Lumen (dve percentá). Ostatné rozhlasové stanice počúvalo v danom období spolu 18 percent respondentov.
Najsledovanejšou televíziou ostáva naďalej Markíza
Najsledovanejšou televíziou na Slovensku ostáva aj naďalej Markíza s 57-percentnou sledovanosťou. Nasleduje televízia JOJ (38 percent), za ktorou sa na tretej priečke umiestnila Jednotka (20 percent). Vyplýva to z najnovšieho prieskumu spoločnosti Median SK, ktorý zrealizovala na vzorke 4381 respondentov v poslednom kvartáli roku 2013 a prvom kvartáli tohto roku.
Štvrté miesto z pohľadu sledovanosti patrí televízii TA3 (osem percent), nasleduje TV Doma so siedmimi percentami. ČT1, Dvojka a TV Dajto zaznamenali štvorpercentnú sledovanosť. Prvú desiatku najsledovanejších televíznych staníc uzatvárajú NOVA a TV 2 rovnako s troma percentami.
Najväčší podiel na trhu si tak aj naďalej zachovala Markíza (41 percent), nasleduje JOJ (24 percent) a za ňou sa s desaťpercentným podielom umiestnila Jednotka. Na ďalšej priečke je TV Doma so štyrmi percentami a TA3 i TV Dajto s dvoma percentami. Slovenskú sedmičku uzatvára Dvojka (jedno percento). Podiel ostatných televíznych staníc predstavuje 17 percent.
Najčítanejším denníkom je Nový Čas, týždenníkom Plus 7 dní
Najčítanejším slovenským denníkom je Nový Čas, medzi týždenníkmi vedie Plus 7 dní a dvojtýždenníkmi tituly TV max a ECHO. Spomedzi mesačníkov sa najväčšej obľube čitateľov teší časopis Zdravie. Vyplýva to z najnovšieho prieskumu spoločnosti Median SK, ktorý zrealizovala na vzorke 4381 respondentov v poslednom kvartáli roku 2013 a prvom kvartáli tohto roku.
Medzi celoštátnymi denníkmi si prvú pozíciu udržal Nový Čas s 18 percentami. Nasledujú denníky Sme, Pravda a Plus jeden deň s čítanosťou na úrovni siedmich percent. Čítanosť denníkov Šport, Korzár a Hospodárske noviny je na úrovni štyroch percent. Rebríček uzatvára Új Szó (dve percentá) a Avízo (jedno percento).
Týždenník Plus 7 dní dosiahol desať percent. Druhú pozíciu obsadil Život s čítanosťou osem percent a prvú trojicu uzatvárajú Nový Čas pre ženy a časopis Báječná žena so siedmimi percentami. Na piatom mieste je Eurotelevízia s piatimi percentami a na šiestom Slovenka so štyrmi percentami. Prehľad uzatvára týždenník Katolícke noviny s troma percentami.
Najčítanejšími titulmi spomedzi dvojtýždenníkov sú TV max a ECHO s piatimi percentami. Dvojtýždenník Tele plus dosiahol tri percentá a za ním sa zaradili Bratislavské noviny (dve percentná). Jednopercentnú čítanosť dosiahli dvojtýždenníky Bratislavský kuriér, Relax a Profit.
Poradie mesačníkov otvára časopis Zdravie (osem percent), nasleduje Záhradkár (osem percent). Mesačník Eva dosiahol sedem percent a EMMA šesť percent. Prvú šesticu uzatvárajú mesačník Nový čas Krížovky a Maxikrížovky so štyrmi percentami. Trojpercentnú čítanosť zaznamenal Auto motor šport.
Na druhej priečke skončilo Rádio Slovensko so 17 percentami a tretie je Fun rádio s 12-percentným podielom. Štvrté miesto obsadili Jemné melódie (osem percent) a piata priečka patrí Rádiu Europa 2, ktoré počúvalo sedem percent respondentov. Šieste je Rádio Regina (šesť percent) a siedma priečka patrí Rádiu_FM (tri percentá). V parametri "počúval včera" predstavuje celková počúvanosť rádií 70 percent.
V parametri "počúval minulý týždeň" je celková počúvanosť rádií 92-percentná. Tu poradie rovnako otvára Rádio Expres (35 percent). Za ním skončilo Rádio Slovensko s 29 percentami a Fun rádio s 26 percentami. Na štvrtom mieste (19 percent) sú Jemné melódie a piatu priečku obsadilo Rádio Europa 2 (16 percent). Šieste miesto má Rádio Regina (13 percent) a siedme Rádio_FM (sedem percent).
Vo štvrtom kvartáli 2013 a prvom kvartáli 2014 dosiahlo z rozhlasových staníc na trhu najväčší podiel Rádio Expres (23 percent). Druhý najväčší malo Rádio Slovensko (19 percent) a na treťom mieste skončilo Fun rádio (14 percent). Štvrtý najväčší trhový podiel zaznamenali Rádio Európa 2 a Rádio Regina (osem percent). Nasledujú Jemné melódie (sedem percent) a Rádio Lumen (dve percentá). Ostatné rozhlasové stanice počúvalo v danom období spolu 18 percent respondentov.
Najsledovanejšou televíziou ostáva naďalej Markíza
Najsledovanejšou televíziou na Slovensku ostáva aj naďalej Markíza s 57-percentnou sledovanosťou. Nasleduje televízia JOJ (38 percent), za ktorou sa na tretej priečke umiestnila Jednotka (20 percent). Vyplýva to z najnovšieho prieskumu spoločnosti Median SK, ktorý zrealizovala na vzorke 4381 respondentov v poslednom kvartáli roku 2013 a prvom kvartáli tohto roku.
Štvrté miesto z pohľadu sledovanosti patrí televízii TA3 (osem percent), nasleduje TV Doma so siedmimi percentami. ČT1, Dvojka a TV Dajto zaznamenali štvorpercentnú sledovanosť. Prvú desiatku najsledovanejších televíznych staníc uzatvárajú NOVA a TV 2 rovnako s troma percentami.
Najväčší podiel na trhu si tak aj naďalej zachovala Markíza (41 percent), nasleduje JOJ (24 percent) a za ňou sa s desaťpercentným podielom umiestnila Jednotka. Na ďalšej priečke je TV Doma so štyrmi percentami a TA3 i TV Dajto s dvoma percentami. Slovenskú sedmičku uzatvára Dvojka (jedno percento). Podiel ostatných televíznych staníc predstavuje 17 percent.
Najčítanejším denníkom je Nový Čas, týždenníkom Plus 7 dní
Najčítanejším slovenským denníkom je Nový Čas, medzi týždenníkmi vedie Plus 7 dní a dvojtýždenníkmi tituly TV max a ECHO. Spomedzi mesačníkov sa najväčšej obľube čitateľov teší časopis Zdravie. Vyplýva to z najnovšieho prieskumu spoločnosti Median SK, ktorý zrealizovala na vzorke 4381 respondentov v poslednom kvartáli roku 2013 a prvom kvartáli tohto roku.
Medzi celoštátnymi denníkmi si prvú pozíciu udržal Nový Čas s 18 percentami. Nasledujú denníky Sme, Pravda a Plus jeden deň s čítanosťou na úrovni siedmich percent. Čítanosť denníkov Šport, Korzár a Hospodárske noviny je na úrovni štyroch percent. Rebríček uzatvára Új Szó (dve percentá) a Avízo (jedno percento).
Týždenník Plus 7 dní dosiahol desať percent. Druhú pozíciu obsadil Život s čítanosťou osem percent a prvú trojicu uzatvárajú Nový Čas pre ženy a časopis Báječná žena so siedmimi percentami. Na piatom mieste je Eurotelevízia s piatimi percentami a na šiestom Slovenka so štyrmi percentami. Prehľad uzatvára týždenník Katolícke noviny s troma percentami.
Najčítanejšími titulmi spomedzi dvojtýždenníkov sú TV max a ECHO s piatimi percentami. Dvojtýždenník Tele plus dosiahol tri percentá a za ním sa zaradili Bratislavské noviny (dve percentná). Jednopercentnú čítanosť dosiahli dvojtýždenníky Bratislavský kuriér, Relax a Profit.
Poradie mesačníkov otvára časopis Zdravie (osem percent), nasleduje Záhradkár (osem percent). Mesačník Eva dosiahol sedem percent a EMMA šesť percent. Prvú šesticu uzatvárajú mesačník Nový čas Krížovky a Maxikrížovky so štyrmi percentami. Trojpercentnú čítanosť zaznamenal Auto motor šport.