Súčasťou kampane je vysielanie reklamných spotov v televíziách, v rádiách a bilbordová kampaň. Pripravených je aj viac ako 100.000 letákov, plagáty a ďalší propagačný materiál.
Autor TASR
Bratislava 22. mája (TASR) - Ministerstvo obrany (MO) SR spúšťa kampaň na zviditeľnenie služby profesionálnych vojakov s heslom "Mnoho profesií, jedno poslanie". Cieľom je priblížiť Ozbrojené sily SR. Pre TASR to uviedla Mária Precner z komunikačného odboru MO SR.
Ambíciou kampane je podľa jej slov postupné zvýšenie počtu vojakov v ozbrojených silách o 20 percent. Priblížila, že v roku 2022 stúpol tento počet o 880, pričom tento a budúci rok by mali počty rásť po 1000 miest. Súčasťou kampane je vysielanie reklamných spotov v televíziách, v rádiách a bilbordová kampaň. Pripravených je aj viac ako 100.000 letákov, plagáty a ďalší propagačný materiál.
"Uplynulý rok ukázal, že mladí ľudia majú záujem o vstup do profesionálnej služby vlasti a práve z dôvodu aktuálnej bezpečnostnej situácie sa hlásia záujemcovia so skutočným odhodlaním. Ozbrojené sily SR sú právom najdôveryhodnejšou slovenskou inštitúciou, čo je v konečnom dôsledku tou najlepšou reklamou," uviedol minister obrany Martin Sklenár.
Ambíciou kampane je podľa jej slov postupné zvýšenie počtu vojakov v ozbrojených silách o 20 percent. Priblížila, že v roku 2022 stúpol tento počet o 880, pričom tento a budúci rok by mali počty rásť po 1000 miest. Súčasťou kampane je vysielanie reklamných spotov v televíziách, v rádiách a bilbordová kampaň. Pripravených je aj viac ako 100.000 letákov, plagáty a ďalší propagačný materiál.
"Uplynulý rok ukázal, že mladí ľudia majú záujem o vstup do profesionálnej služby vlasti a práve z dôvodu aktuálnej bezpečnostnej situácie sa hlásia záujemcovia so skutočným odhodlaním. Ozbrojené sily SR sú právom najdôveryhodnejšou slovenskou inštitúciou, čo je v konečnom dôsledku tou najlepšou reklamou," uviedol minister obrany Martin Sklenár.