Nové priestory Rádia Rocková republika sú reprezentatívnejšie a aj technicky vybavenejšie.
Autor OTS
BRATISLAVA 20.októbra (OTS) – Rádio Rocková republika sa presťahovalo do nových, technicky vyhovujúcejších priestorov v kancelárskej budove Reding Tower 2 na Račianskej ulici č. 153. Vďaka umiestneniu ďalšieho bratislavského vysielača na novej frekvencii 90,1 MHz rozšírilo svoj zásah na viac ako 430 000 obyvateľov Bratislavy.
Nové priestory Rádia Rocková republika sú reprezentatívnejšie a aj technicky vybavenejšie. „Vďaka umiestneniu ďalšieho bratislavského vysielača na novej frekvencii 90,1 MHz sme rozšírili náš zásah na viac ako 430 tisíc obyvateľov Bratislavy“ hovorí technický riaditeľ Rockovej republiky Jozef Schmidt. Tretí vysielač na území Bratislavy dopĺňa frekvenciu v Dúbravke (106.1 MHz) a vysielač na streche budovy Incheby (92.6 MHz). Nová frekvencia 90.1 MHz zlepšuje pokrytie predovšetkým v mestskej časti Nové Mesto, kde je vysielač umiestnený, ale aj v Rači, a blízkych obciach Svätý Jur a Pezinok.
Podľa riaditeľky Rockovej republiky Hany Kobliškovej sú nové priestory atraktívnejšie aj z hľadiska budovania obchodu a marketingu. „Po septembrovej bilboardovej kampani rádia prebieha online kampaň a ku koncu roka k nej pribudne aj kampaň vo vybraných ekonomických médiách. Podklady k nej v nových priestoroch s našimi kolegami nafotil náš dvorný fotograf Martin Ferenčík. Pre našich priaznivcov bude príjemným prekvapením, “dodáva.
Nové priestory Rádia Rocková republika sú reprezentatívnejšie a aj technicky vybavenejšie. „Vďaka umiestneniu ďalšieho bratislavského vysielača na novej frekvencii 90,1 MHz sme rozšírili náš zásah na viac ako 430 tisíc obyvateľov Bratislavy“ hovorí technický riaditeľ Rockovej republiky Jozef Schmidt. Tretí vysielač na území Bratislavy dopĺňa frekvenciu v Dúbravke (106.1 MHz) a vysielač na streche budovy Incheby (92.6 MHz). Nová frekvencia 90.1 MHz zlepšuje pokrytie predovšetkým v mestskej časti Nové Mesto, kde je vysielač umiestnený, ale aj v Rači, a blízkych obciach Svätý Jur a Pezinok.
Podľa riaditeľky Rockovej republiky Hany Kobliškovej sú nové priestory atraktívnejšie aj z hľadiska budovania obchodu a marketingu. „Po septembrovej bilboardovej kampani rádia prebieha online kampaň a ku koncu roka k nej pribudne aj kampaň vo vybraných ekonomických médiách. Podklady k nej v nových priestoroch s našimi kolegami nafotil náš dvorný fotograf Martin Ferenčík. Pre našich priaznivcov bude príjemným prekvapením, “dodáva.