Výber spoločnosti musela generálna riaditeľka média Miloslava Zemková vysvetľovať minulý týždeň aj členom Rady RTVS.
Autor TASR
Bratislava 28. mája (TASR) - Nový internetový web Rozhlasu a televízie Slovenska (RTVS) bude vyrábať tak ako doteraz spoločnosť Fat Chilli.
Manažment o tom rozhodol bez verejnej súťaže, pričom cena celkového projektu by sa mala vyšplhať až na 465.000 eur (s DPH).
Kým vedenie verejnoprávneho média svoje rozhodnutie obhajuje, Asociácia digitálnych marketingových agentúr (ADMA) s postupom RTVS nesúhlasí.
"RTVS mal dve možnosti postupu – buď odkúpiť autorské práva od Fat Chilli, alebo vyhlásiť súťaž na úplne novú webstránku bez použitia technológií predošlého poskytovateľa. Spôsob, ktorým RTVS postupoval, preto považujem minimálne za neštandardný," komentoval zadanie prezident ADMA Pavol Magic. Rozhodnutie RTVS podľa neho znemožnilo spravodlivú hospodársku súťaž, pri ktorej mohol RTVS teoreticky ušetriť prípadne získať kvalitnejšie služby.
Výber spoločnosti musela generálna riaditeľka média Miloslava Zemková vysvetľovať minulý týždeň aj členom Rady RTVS. Podľa nej zámeru nového webu najviac zodpovedá internetová stránka STV, ktorú vytvorila práve zvolená spoločnosť. Na jej základoch by sa mal vytvoriť aj nový multimediálny portál RTVS.
Celkove by výsledkom práce Fat Chilli mali byť dva weby - jeden inštitucionálny, ktorý by zodpovedal zákonným požiadavkám na sídlo verejnoprávneho vysielateľa, a druhý mediálny, zlučujúci stránky televízie a rozhlasu.
Manažment o tom rozhodol bez verejnej súťaže, pričom cena celkového projektu by sa mala vyšplhať až na 465.000 eur (s DPH).
Kým vedenie verejnoprávneho média svoje rozhodnutie obhajuje, Asociácia digitálnych marketingových agentúr (ADMA) s postupom RTVS nesúhlasí.
"RTVS mal dve možnosti postupu – buď odkúpiť autorské práva od Fat Chilli, alebo vyhlásiť súťaž na úplne novú webstránku bez použitia technológií predošlého poskytovateľa. Spôsob, ktorým RTVS postupoval, preto považujem minimálne za neštandardný," komentoval zadanie prezident ADMA Pavol Magic. Rozhodnutie RTVS podľa neho znemožnilo spravodlivú hospodársku súťaž, pri ktorej mohol RTVS teoreticky ušetriť prípadne získať kvalitnejšie služby.
Výber spoločnosti musela generálna riaditeľka média Miloslava Zemková vysvetľovať minulý týždeň aj členom Rady RTVS. Podľa nej zámeru nového webu najviac zodpovedá internetová stránka STV, ktorú vytvorila práve zvolená spoločnosť. Na jej základoch by sa mal vytvoriť aj nový multimediálny portál RTVS.
Celkove by výsledkom práce Fat Chilli mali byť dva weby - jeden inštitucionálny, ktorý by zodpovedal zákonným požiadavkám na sídlo verejnoprávneho vysielateľa, a druhý mediálny, zlučujúci stránky televízie a rozhlasu.