Projekt je rozdelený do šiestich častí, ktorými sú Univerzálnosť a zrozumiteľnosť, Nezávislosť, Kvalita, Rozmanitosť, Inovácia a Zodpovednosť.
Autor TASR
Bratislava 4. novembra (TASR) – Manažment verejnoprávneho Rozhlasu a televízie Slovenska predstavil dnes komunikačný projekt Misia verejnoprávnosti. Ako už samotný názov napovedá, jeho obsahom sú hodnoty verejnoprávnosti.
Projekt je rozdelený do šiestich častí, ktorými sú Univerzálnosť a zrozumiteľnosť, Nezávislosť, Kvalita, Rozmanitosť, Inovácia a Zodpovednosť. Jeho zámerom je osloviť čo najviac divákov a poslucháčov, desiatky rokov pôsobenia chce verejnoprávny telerozhlas pretaviť na dôveru v toto médium.
Pri externej komunikácii realizuje RTVS kampaň Bez reklamy, v ktorej oslovuje divákov aj poslucháčov s tým, že vysielané televízne programy neprerušuje reklamnými brejkmi. Vyplýva to aj zo zákona o vysielaní a retransmisii, ktorý neumožňuje verejnoprávnemu vysielateľovi prerušiť vysielané programy, na rozdiel od komerčných médií môže reklamný blok zaradiť iba medzi jednotlivými programami. Misia verejnoprávnosti má byť druhou etapou kampane smerom k diváckej verejnosti.
"Našou úlohou je pozerať sa do budúcnosti, formovať ju, a naplniť obsahom. Sme povinní sa zaoberať verejnoprávnosťou a chceme predstaviť hodnoty verejnoprávnosti, ktorých ambíciou nie je len urobiť kreatívnu kampaň a odprezentovať ju verejnosti, ale aj naplniť tie hodnoty konkrétnym obsahom, byť schopní v časovom horizonte, ktorý je merateľný, priniesť obsah, ktorý každú z tých hodnôt reprezentuje," uviedol k prezentácii generálny riaditeľ RTVS Václav Mika.
Podľa jeho slov sú tieto hodnoty aktualizované vo verejnoprávnych médiách, ktoré sú členmi EBU, telerozhlas sa snaží priniesť ich v takej podobe, ktorú si bude vedieť osvojiť a ktorá bude zrozumiteľná aj verejnosti.
Projekt je rozdelený do šiestich častí, ktorými sú Univerzálnosť a zrozumiteľnosť, Nezávislosť, Kvalita, Rozmanitosť, Inovácia a Zodpovednosť. Jeho zámerom je osloviť čo najviac divákov a poslucháčov, desiatky rokov pôsobenia chce verejnoprávny telerozhlas pretaviť na dôveru v toto médium.
Pri externej komunikácii realizuje RTVS kampaň Bez reklamy, v ktorej oslovuje divákov aj poslucháčov s tým, že vysielané televízne programy neprerušuje reklamnými brejkmi. Vyplýva to aj zo zákona o vysielaní a retransmisii, ktorý neumožňuje verejnoprávnemu vysielateľovi prerušiť vysielané programy, na rozdiel od komerčných médií môže reklamný blok zaradiť iba medzi jednotlivými programami. Misia verejnoprávnosti má byť druhou etapou kampane smerom k diváckej verejnosti.
"Našou úlohou je pozerať sa do budúcnosti, formovať ju, a naplniť obsahom. Sme povinní sa zaoberať verejnoprávnosťou a chceme predstaviť hodnoty verejnoprávnosti, ktorých ambíciou nie je len urobiť kreatívnu kampaň a odprezentovať ju verejnosti, ale aj naplniť tie hodnoty konkrétnym obsahom, byť schopní v časovom horizonte, ktorý je merateľný, priniesť obsah, ktorý každú z tých hodnôt reprezentuje," uviedol k prezentácii generálny riaditeľ RTVS Václav Mika.
Podľa jeho slov sú tieto hodnoty aktualizované vo verejnoprávnych médiách, ktoré sú členmi EBU, telerozhlas sa snaží priniesť ich v takej podobe, ktorú si bude vedieť osvojiť a ktorá bude zrozumiteľná aj verejnosti.