Stačí vyplniť krátky formulár a nechať zásielku v najbližšom samoobslužnom boxe.
Autor OTS
Bratislava 7. augusta (OTS) - Kuriérska spoločnosť DPD rozširuje možnosti pre ľudí, ktorí potrebujú odoslať balík rodine či známym a prináša pohodlné a cenovo dostupné riešenie. Stačí vyplniť krátky formulár a nechať zásielku v najbližšom samoobslužnom boxe. O ostatné sa postará DPD.
Odosielanie zásielky cez samoobslužný box rozširuje možnosti aj pre jednotlivcov a menšie firmy. Zákazníci tak majú možnosť využiť profesionálne kuriérske služby aj bez toho, aby mali dopredu uzatvorenú zmluvu, a to za veľmi priaznivú cenu. Celý proces je navrhnutý tak, aby bol pre zákazníka jednoduchý a pohodlný. Stačí vyplniť krátky formulár v aplikácií Môj Kuriér, ktorá umožňuje intuitívne odoslať balík každému, kto to potrebuje. Zákazník si zvolí spôsob odoslania, ktorý mu najviac vyhovuje. Zásielku môže odoslať z odberného miesta Pickup, objednať si kuriéra, ktorý balík vyzdvihne alebo ho nechať v najbližšom samoobslužnom boxe.
„Rozšírili sme možnosti odosielania zásielok tak, aby si každý mohol vybrať spôsob, ktorý vyhovuje jeho momentálnym potrebám. Samoobslužné boxy majú výhodu, že sú k dispozícii nepretržite. Zákazník tak môže odoslať balík napríklad v nočných hodinách alebo cez víkend,” hovorí generálny riaditeľ DPD na Slovensku, Peter Pavuk. Adresát zásielky dostane informáciu o presnom hodinovom okne doručenia a môže si jednoducho prispôsobiť dátum a miesto, kde si balík vyzdvihne.
Aplikácia Môj Kuriér je určená pre jednotlivcov alebo menšie firmy, ktoré potrebujú poslať balík jednorazovo, alebo iba občasne. Využijú ju tiež internetové obchody, ktoré posielajú menší počet zásielok a hľadajú cenovo dostupné riešenie. Najmä firmy a internetové obchody ocenia pohodlné a prehľadné spracovanie zásielok. Systém umožňuje importovať viacero zásielok naraz a automaticky ukladá adresy príjemcov pre opätovné použitie. Zákazník tak získa prehľad všetkých odoslaných balíkov na jednom mieste, možnosť znovu sa vrátiť ku konkrétnemu štítku alebo faktúre a znovu ich vytlačiť. Dostupná je aj prehľadná interaktívna mapa odberných miest Pickup a validácia PSČ. Systém automaticky vypočíta cenu za prepravu. Úhrada prepravných služieb prebieha cez platobnú bránu a faktúra za poskytnuté služby je generovaná a odoslaná na e-mail.
Odosielanie zásielky cez samoobslužný box rozširuje možnosti aj pre jednotlivcov a menšie firmy. Zákazníci tak majú možnosť využiť profesionálne kuriérske služby aj bez toho, aby mali dopredu uzatvorenú zmluvu, a to za veľmi priaznivú cenu. Celý proces je navrhnutý tak, aby bol pre zákazníka jednoduchý a pohodlný. Stačí vyplniť krátky formulár v aplikácií Môj Kuriér, ktorá umožňuje intuitívne odoslať balík každému, kto to potrebuje. Zákazník si zvolí spôsob odoslania, ktorý mu najviac vyhovuje. Zásielku môže odoslať z odberného miesta Pickup, objednať si kuriéra, ktorý balík vyzdvihne alebo ho nechať v najbližšom samoobslužnom boxe.
„Rozšírili sme možnosti odosielania zásielok tak, aby si každý mohol vybrať spôsob, ktorý vyhovuje jeho momentálnym potrebám. Samoobslužné boxy majú výhodu, že sú k dispozícii nepretržite. Zákazník tak môže odoslať balík napríklad v nočných hodinách alebo cez víkend,” hovorí generálny riaditeľ DPD na Slovensku, Peter Pavuk. Adresát zásielky dostane informáciu o presnom hodinovom okne doručenia a môže si jednoducho prispôsobiť dátum a miesto, kde si balík vyzdvihne.
Aplikácia Môj Kuriér je určená pre jednotlivcov alebo menšie firmy, ktoré potrebujú poslať balík jednorazovo, alebo iba občasne. Využijú ju tiež internetové obchody, ktoré posielajú menší počet zásielok a hľadajú cenovo dostupné riešenie. Najmä firmy a internetové obchody ocenia pohodlné a prehľadné spracovanie zásielok. Systém umožňuje importovať viacero zásielok naraz a automaticky ukladá adresy príjemcov pre opätovné použitie. Zákazník tak získa prehľad všetkých odoslaných balíkov na jednom mieste, možnosť znovu sa vrátiť ku konkrétnemu štítku alebo faktúre a znovu ich vytlačiť. Dostupná je aj prehľadná interaktívna mapa odberných miest Pickup a validácia PSČ. Systém automaticky vypočíta cenu za prepravu. Úhrada prepravných služieb prebieha cez platobnú bránu a faktúra za poskytnuté služby je generovaná a odoslaná na e-mail.