Charita chce viac hovoriť o reálnych nástrahách novodobého otroctva.
Autor TASR
Bratislava 13. mája (TASR) - Slovenská katolícka charita (SKCH) spustila pod názvom "Nedaj sa zotročiť" internetovú kampaň zameranú na boj proti obchodovaniu s ľuďmi. Charita ňou chce viac hovoriť o reálnych nástrahách novodobého otroctva. Informovala o tom manažérka komunikácie SKCH Monika Molnárová.
"Anglicko patrí stále medzi finálne destinácie týchto obetí a je medzi nimi aj veľa Slovákov. Za ostatné obdobie sa stávajú obeťami obchodovania väčšinou ľudia z rómskej komunity, ktorí cestujú za prácou práve do spomínaného Anglicka," uviedla manažérka projektu STOP obchodovaniu s ľuďmi Jana Verdura.
Keďže aj mladí Rómovia sú veľmi aktívni na sociálnych sieťach, v najnovšej kampani sa zamerali na nich. Stavili na sériu videí a pieseň od hudobnej skupiny Gipsy Čáve "Dávaj si pozor bráško". Tá by mala zrozumiteľne mládeži povedať, že zotročenie je reálne aj na Slovensku. Na kampani spolupracoval aj raper Ego.
"Anglicko patrí stále medzi finálne destinácie týchto obetí a je medzi nimi aj veľa Slovákov. Za ostatné obdobie sa stávajú obeťami obchodovania väčšinou ľudia z rómskej komunity, ktorí cestujú za prácou práve do spomínaného Anglicka," uviedla manažérka projektu STOP obchodovaniu s ľuďmi Jana Verdura.
Keďže aj mladí Rómovia sú veľmi aktívni na sociálnych sieťach, v najnovšej kampani sa zamerali na nich. Stavili na sériu videí a pieseň od hudobnej skupiny Gipsy Čáve "Dávaj si pozor bráško". Tá by mala zrozumiteľne mládeži povedať, že zotročenie je reálne aj na Slovensku. Na kampani spolupracoval aj raper Ego.