Britské médiá sa zaujímali aj o hotely v lyžiarskych strediskách a možnosti kúpeľných pobytov.
Autor TASR
Bratislava 31. júla (TASR) - Slovensko je ideálne miesto pre Britov na dovolenku, takto sa o Slovensku ako dovolenkovej destinácii vyjadrili viacerí britskí žurnalisti, ktorých Slovenská agentúra pre cestovný ruch (SACR) pozvala na pracovné raňajky do Slovenského domu v Londýne.
"Veľký záujem médií vyvolala prezentácia SR ako dovolenkovej destinácie, ako aj mesta Košice ako Európskeho hlavného mesta kultúry 2013," informovala vedúca komunikácie SACR Nora Gubková.
Britské médiá sa podľa jej slov zaujímali aj o hotely v lyžiarskych strediskách a možnosti kúpeľných pobytov.
"Počas brífingu padli aj kuriózne otázky na ponuku špecializovaných pobytov, ako napríklad svadobné cesty či ekologickú zodpovednosť podnikateľov v cestovnom ruchu," doplnila.
Návyky britských turistov sa v posledných rokoch zmenili. Po veľkých metropolách ako Paríž, Madrid či New York sú v kurze skôr neobjavené destinácie, ktoré ponúkajú zážitkovú turistiku.
"Pod zmenu sa podpísala aj hospodárska kríza a s tým spôsobená nižšia kúpyschopnosť Britov. Obe skutočnosti vytvárajú priestor pre aktívne oslovovanie britského trhu s ponukami slovenského cestovného ruchu," vysvetlila Gubková.
Podobné názory odzneli aj na B2B prezentácii, ktorú SACR zorganizovala pre predstaviteľov britských a medzinárodne pôsobiacich touroperátorov.
"Veľký záujem médií vyvolala prezentácia SR ako dovolenkovej destinácie, ako aj mesta Košice ako Európskeho hlavného mesta kultúry 2013," informovala vedúca komunikácie SACR Nora Gubková.
Britské médiá sa podľa jej slov zaujímali aj o hotely v lyžiarskych strediskách a možnosti kúpeľných pobytov.
"Počas brífingu padli aj kuriózne otázky na ponuku špecializovaných pobytov, ako napríklad svadobné cesty či ekologickú zodpovednosť podnikateľov v cestovnom ruchu," doplnila.
Návyky britských turistov sa v posledných rokoch zmenili. Po veľkých metropolách ako Paríž, Madrid či New York sú v kurze skôr neobjavené destinácie, ktoré ponúkajú zážitkovú turistiku.
"Pod zmenu sa podpísala aj hospodárska kríza a s tým spôsobená nižšia kúpyschopnosť Britov. Obe skutočnosti vytvárajú priestor pre aktívne oslovovanie britského trhu s ponukami slovenského cestovného ruchu," vysvetlila Gubková.
Podobné názory odzneli aj na B2B prezentácii, ktorú SACR zorganizovala pre predstaviteľov britských a medzinárodne pôsobiacich touroperátorov.