Františka Borovského vystriedal vo funkcii Marcel Grega.
Autor TASR
Bratislava 20. februára (TASR) - Novým generálnym riaditeľom televíznej skupiny JOJ sa od 20. februára 2014 stal Marcel Grega. Doterajší generálny riaditeľ František Borovský sa rozhodol v skupine JOJ ukončiť svoje pôsobenie.
Vlastník televíznej skupiny JOJ Richard Flimel ocenil Borovského prácu najmä v súvislosti s rozširovaním programovej ponuky. "Pod jeho vedením pribudli televízie Plus, Wau a Senzi, ktoré si postupne nachádzajú svojich verných divákov," povedal Flimel, ktorý dodal, že aj vďaka týmto krokom si JOJ Group upevnila svoje miesto na trhu.
Nový generálny riaditeľ Marcel Grega pôsobil v doterajšom období na poste Výkonného a finančného riaditeľa v spoločnosti Slovenská produkčná, a. s., materskej spoločnosti MAC TV, s. r. o., prevádzkovateľovi televíznych služieb TV JOJ, Plus, Wau a Senzi.
Skupina JOJ je druhou najúspešnejšou televíznou skupinou na Slovensku, jej priemerný celodenný podiel na trhu v cieľovej skupine divákov 12-54 v roku 2013 predstavoval kumulovane 25,1 percent (prime time 28,2 percent).
TASR informovala Lucia Kulihová, hovorkyňa JOJ Group.
Vlastník televíznej skupiny JOJ Richard Flimel ocenil Borovského prácu najmä v súvislosti s rozširovaním programovej ponuky. "Pod jeho vedením pribudli televízie Plus, Wau a Senzi, ktoré si postupne nachádzajú svojich verných divákov," povedal Flimel, ktorý dodal, že aj vďaka týmto krokom si JOJ Group upevnila svoje miesto na trhu.
Nový generálny riaditeľ Marcel Grega pôsobil v doterajšom období na poste Výkonného a finančného riaditeľa v spoločnosti Slovenská produkčná, a. s., materskej spoločnosti MAC TV, s. r. o., prevádzkovateľovi televíznych služieb TV JOJ, Plus, Wau a Senzi.
Skupina JOJ je druhou najúspešnejšou televíznou skupinou na Slovensku, jej priemerný celodenný podiel na trhu v cieľovej skupine divákov 12-54 v roku 2013 predstavoval kumulovane 25,1 percent (prime time 28,2 percent).
TASR informovala Lucia Kulihová, hovorkyňa JOJ Group.