Dialógové okno v klientskej zóne fotoservisu TASR s názvom Zanechajte správu umožní odberateľom skontaktovať sa s vydávajúcimi redaktormi či s Úsekom obchodu a marketingu v reálnom čase.
Autor TASR
Bratislava 1. mája (TASR) – Tlačová agentúra Slovenskej republiky (TASR) spustila do prevádzky nový prvok online podpory pre klientov obrazovej redakcie. Dialógové okno v klientskej zóne fotoservisu TASR s názvom Zanechajte správu umožní odberateľom skontaktovať sa s vydávajúcimi redaktormi či s Úsekom obchodu a marketingu v reálnom čase.
„V prípade, že klient potrebuje súčinnosť s agentúrou pri vyhľadávaní fotografie, či inom úkone pri editorskej práci, bude takáto podpora, verím, vítaná,“ povedal šéfredaktor TASR Marián Kolár. Vedúci obrazovej redakcie Michal Svítok dodáva, že využitie takejto podpory je jednoduché: „Odberateľ do dialógového okna napíše svoju požiadavku, zadá svoj emailový kontakt a zodpovedný pracovník mu obratom odpovie elektronickou poštou“.
Zriadenie online podpory považuje Kolár za opatrenie, ktorým sa agentúra priblíži viac ku klientovi a bude užitočnejšia.
„V prípade, že klient potrebuje súčinnosť s agentúrou pri vyhľadávaní fotografie, či inom úkone pri editorskej práci, bude takáto podpora, verím, vítaná,“ povedal šéfredaktor TASR Marián Kolár. Vedúci obrazovej redakcie Michal Svítok dodáva, že využitie takejto podpory je jednoduché: „Odberateľ do dialógového okna napíše svoju požiadavku, zadá svoj emailový kontakt a zodpovedný pracovník mu obratom odpovie elektronickou poštou“.
Zriadenie online podpory považuje Kolár za opatrenie, ktorým sa agentúra priblíži viac ku klientovi a bude užitočnejšia.