D. Aschoff ukázal študentom svoje práce, ako aj inšpirácie.
Autor TASR
Bratislava 25. októbra (TASR) – Škola digitálnej a kreatívnej žurnalistiky určená pre mladých novinárov odštartovala tretí ročník prednáškou Dirka Aschoffa. Zahraničný expert na infografiku a vizuálnu komunikáciu na pôde Goetheho inštitútu porozprával o svojich skúsenostiach s vizuálnym "prerozprávaním príbehov".
Aschoff ukázal študentom svoje práce, ako aj inšpirácie. Tiež im vysvetlil, ako môžu jednotlivé obsahové tímy v mediálnych domoch spolupracovať pri tvorbe vizuálnych príbehov a infografík. Vďaka tomu dokážu čitateľom priniesť nový zážitok v digitálnej džungli, ktorá sa za posledné roky na internete vytvorila.
Vzdelávací program Digital Media Campus (DMC) bude pokračovať ďalšími prednáškami počas najbližších deviatich mesiacov. Študenti získajú prehľad o mediálnom trhu, naučia sa efektívne tvoriť obsah, vyberať témy a overovať zdroje. Zistia, ako fungujú online médiá, ako sa merajú ich výsledky, ale aj ako efektívne tvoriť titulky. Takisto sa naučia tvoriť a vyberať fotografie pre články, ale dostanú i praktické rady, ako viesť interview. Získajú aj základné poznatky o videožurnalistike, marketingu, obchode či práve a etike.
Cieľom programu je vyškoliť talentovaných mladých novinárov vo všetkých aspektoch moderného digitálneho publikovania. DMC im ponúkne intenzívne kurzy vedené renomovanými lektormi a novinármi. V tomto ročníku sa ho zúčastní desať študentov.
Aschoff ukázal študentom svoje práce, ako aj inšpirácie. Tiež im vysvetlil, ako môžu jednotlivé obsahové tímy v mediálnych domoch spolupracovať pri tvorbe vizuálnych príbehov a infografík. Vďaka tomu dokážu čitateľom priniesť nový zážitok v digitálnej džungli, ktorá sa za posledné roky na internete vytvorila.
Vzdelávací program Digital Media Campus (DMC) bude pokračovať ďalšími prednáškami počas najbližších deviatich mesiacov. Študenti získajú prehľad o mediálnom trhu, naučia sa efektívne tvoriť obsah, vyberať témy a overovať zdroje. Zistia, ako fungujú online médiá, ako sa merajú ich výsledky, ale aj ako efektívne tvoriť titulky. Takisto sa naučia tvoriť a vyberať fotografie pre články, ale dostanú i praktické rady, ako viesť interview. Získajú aj základné poznatky o videožurnalistike, marketingu, obchode či práve a etike.
Cieľom programu je vyškoliť talentovaných mladých novinárov vo všetkých aspektoch moderného digitálneho publikovania. DMC im ponúkne intenzívne kurzy vedené renomovanými lektormi a novinármi. V tomto ročníku sa ho zúčastní desať študentov.