Quantcast
Spravodajský portál Tlačovej agentúry Slovenskej republiky
Nedela 24. november 2024Meniny má Emília
Foto: Tempo Coop Jednota v Čadci

V Tempo Čadca odštartovala charitatívna kampaň „Ukážme, že máme srdce 2013“.

Čadca 13. novembra (OTS) - V obchodnom dome Tempo Coop Jednota v Čadci cez víkend odštartovala už druhá séria celosvetovej charitatívnej kampane u nás známej ako „Ukážme, že máme srdce". Jej cieľom je pomoc deťom v Afrike, prostredníctvom život zachraňujúcich vakcín. Počas programu vystúpila aj známa televízna moderátorka Zlatica Puškárová, ktorá priamo v Čadci vyzvala mamičky, aby v rámci svojich možností projekt podporili. „Ja sama som matkou a dobre viem, čo znamená materinská láska. Ani na sekundu som neváhala, či tento projekt podporiť,“ povedala počas spustenia kampane Z. Puškárová.

Projekt hudobným vystúpením podporil aj spevák Miro Jaroš, najmenších spolu s ich rodičmi zabával šašo Roman. Ľudia sa mohli do kampane zapojiť už aj priamo v obchodnom dome Tempo Coop Jednota v Čadci.

Pri kúpe každého jedného balenia plienok Pampers v sieti predajní Coop Jednota na celom Slovensku, totiž poputujú do Afriky dve vakcíny, ktoré pomôžu zachrániť mnohé životy,“ vysvetlil Peter Chrašč z Elite Agency, z organizačnej agentúry.

Za projektom stoja spoločnosti Procter&Gamble a Coop Jednota Slovensko, ktoré vakcináciu detí finančne podporia. Humanitárne ho zastrešuje spoločnosť Unicef Slovensko. Po mimoriadne úspešnej slovenskej verzii celosvetovej kampane Pampers a Unicef zo začiatku roka 2013 sa rozhodlo v kampani pokračovať aj v zimných mesiacoch. Najznámejšou ambasádorkou tohto charitatívneho projektu vo svete je známa americká herečka Angelina Jolie.