Najúspešnejšou agentúrou sa stala SKPR Strategies. Ocenenie klient roka si odnáša Kofola ČeskoSlovensko. PR osobnosťou roka sa stala Luciu Strnad Muthová z Allianz – Slovenská sporiteľňa.
Autor TASR
Bratislava 31. marca (TASR) - V 19 kategóriách 13. ročníka súťaže Prokop, ktorá ocenila najlepšie slovenské PR projekty a kampane v roku 2022, si agentúry a klienti odniesli 63 ocenení. Informovala o tom výkonná riaditeľka Asociácie public relations SR (APRSR) Katarína Tešla.
"V aktuálnom ročníku súťažilo 47 prihlasovateľov, ktorí zaregistrovali celkovo až 174 prác. Tie v polovici marca hodnotila 19-členná porota zložená z odborníkov z PR brandže a kreatívneho priemyslu," priblížila.
Najúspešnejšou agentúrou sa stala SKPR Strategies. Ocenenie klient roka si odnáša Kofola ČeskoSlovensko. PR osobnosťou roka sa stala Luciu Strnad Muthová z Allianz – Slovenská sporiteľňa.
"Pôvodných 18 kategórií porota rozšírila ad hoc o ďalšiu špeciálnu kategóriu Ukrajina, do ktorej presunula osem prihlásených projektov, ktoré sa týkali komunikácie a kampaní spoločností a inštitúcií súvisiacich s vojnou na Ukrajine," pripomenula zástupkyňa APRSR.
"V aktuálnom ročníku súťažilo 47 prihlasovateľov, ktorí zaregistrovali celkovo až 174 prác. Tie v polovici marca hodnotila 19-členná porota zložená z odborníkov z PR brandže a kreatívneho priemyslu," priblížila.
Najúspešnejšou agentúrou sa stala SKPR Strategies. Ocenenie klient roka si odnáša Kofola ČeskoSlovensko. PR osobnosťou roka sa stala Luciu Strnad Muthová z Allianz – Slovenská sporiteľňa.
"Pôvodných 18 kategórií porota rozšírila ad hoc o ďalšiu špeciálnu kategóriu Ukrajina, do ktorej presunula osem prihlásených projektov, ktoré sa týkali komunikácie a kampaní spoločností a inštitúcií súvisiacich s vojnou na Ukrajine," pripomenula zástupkyňa APRSR.