Neoddeliteľnou súčasťou veľkonočnej tradície na Slovensku je aj oblievanie žien voňavkami, ktorých zvýšený predaj v tomto čase internetové obchody registrujú.
Autor TASR
Bratislava 31. marca (TASR) – Hoci na internete je dnes možné kúpiť čokoľvek, tovaru spojenému s Veľkou nocou a šibačkou sa slovenské e-shopy špeciálne nevenujú. Počet obchodov, ktoré ponúkajú veľkonočné dekorácie ako ozdobné vajíčka či korbáče, je zanedbateľný. Vyplýva to z výsledkov prieskumu portálu Heureka.sk.
"Predávať cez internet čokoládové vajíčka a zajačikov nie je príliš praktické. Cena za špeciálne balenie, aby sa figúrky nepoškodili, by totiž bola oveľa vyššia ako samotný tovar," vysvetľuje projektový manažér Heureka.sk Kamil Demuth.
Neoddeliteľnou súčasťou veľkonočnej tradície na Slovensku je aj oblievanie žien voňavkami, ktorých zvýšený predaj v tomto čase internetové obchody registrujú. "Vychádzajúc z údajov Heuréky, slovenské ženy budú tento rok zrejme voňať parfumom Lancome La Vie Est Belle, ktorého predaj v e-shopoch vzrástol pred Veľkou nocou o približne 180 %," priblížil Demuth.
"Predávať cez internet čokoládové vajíčka a zajačikov nie je príliš praktické. Cena za špeciálne balenie, aby sa figúrky nepoškodili, by totiž bola oveľa vyššia ako samotný tovar," vysvetľuje projektový manažér Heureka.sk Kamil Demuth.
Neoddeliteľnou súčasťou veľkonočnej tradície na Slovensku je aj oblievanie žien voňavkami, ktorých zvýšený predaj v tomto čase internetové obchody registrujú. "Vychádzajúc z údajov Heuréky, slovenské ženy budú tento rok zrejme voňať parfumom Lancome La Vie Est Belle, ktorého predaj v e-shopoch vzrástol pred Veľkou nocou o približne 180 %," priblížil Demuth.