V priemere sledoval denne detský divák vysielanie RTVS 68 minút, v porovnaní s rokom 2020 je to nárast o štyri minúty, spresnili predkladatelia.
Autor TASR
Bratislava 12. mája (TASR) – RTVS dosiahla v roku 2021 sumárnym podielom na trhu (15,1 percenta) najlepší výsledok televíznej sekcie za ostatných 11 rokov, v prípade najsledovanejšieho času za ostatných 12 rokov. Vyplýva to z Výročnej správy o činnosti a hospodárení RTVS za rok 2021, ktorú vo štvrtok prerokovala a vzala na vedomie Rada RTVS. Orgán dohľadu verejnoprávneho média skonštatoval, že v rámci programových služieb si RTVS splnila všetky zákonné povinnosti.
Bilančná správa poukazuje na to, že hlavnú spravodajskú reláciu Správy RTVS o 19.00 h si v roku 2021 pozrelo v priemere 342.000 divákov. "Medziročne je to pokles o 19.000 divákov, no zároveň ide o druhú najvyššiu hodnotu za posledných 14 rokov," upozornili predkladatelia. Vo výročnej správe zdôraznili aj stabilnú dôveru verejnosti v spravodajstvo verejnoprávneho média, prezentovanú v prieskumoch.
Skonštatovali aj potvrdenie záujmu detského diváka o vysielanie RTVS. "V priemere sledoval denne detský divák vysielanie RTVS 68 minút, v porovnaní s rokom 2020 je to nárast o štyri minúty," spresnili.
V prípade rozhlasového vysielania predkladatelia výročnej správy konštatujú, že Slovenský rozhlas potvrdzuje svoju stabilnú pozíciu na trhu a nezastupiteľnú úlohu média verejnej služby. "Týždenne si niektoré zo šiestich v národnom prieskume monitorovaných rádií zapne 36,2 percenta ľudí vo veku 14 – 79 rokov, čo predstavuje viac ako 1,6 milióna poslucháčov. Denne je to takmer 900.000 poslucháčov s podielom na trhu viac ako 26,6 percenta," informuje RTVS v správe.
Bilančná správa poukazuje na to, že hlavnú spravodajskú reláciu Správy RTVS o 19.00 h si v roku 2021 pozrelo v priemere 342.000 divákov. "Medziročne je to pokles o 19.000 divákov, no zároveň ide o druhú najvyššiu hodnotu za posledných 14 rokov," upozornili predkladatelia. Vo výročnej správe zdôraznili aj stabilnú dôveru verejnosti v spravodajstvo verejnoprávneho média, prezentovanú v prieskumoch.
Skonštatovali aj potvrdenie záujmu detského diváka o vysielanie RTVS. "V priemere sledoval denne detský divák vysielanie RTVS 68 minút, v porovnaní s rokom 2020 je to nárast o štyri minúty," spresnili.
V prípade rozhlasového vysielania predkladatelia výročnej správy konštatujú, že Slovenský rozhlas potvrdzuje svoju stabilnú pozíciu na trhu a nezastupiteľnú úlohu média verejnej služby. "Týždenne si niektoré zo šiestich v národnom prieskume monitorovaných rádií zapne 36,2 percenta ľudí vo veku 14 – 79 rokov, čo predstavuje viac ako 1,6 milióna poslucháčov. Denne je to takmer 900.000 poslucháčov s podielom na trhu viac ako 26,6 percenta," informuje RTVS v správe.