Z mobilných zariadení navštevovali používatelia najčastejšie "Služby, mapy a cestovné poriadky" a "Spravodajstvo" (obe kategórie zaznamenali viac ako 400.000 používateľov).
Autor TASR
Bratislava 17. októbra (TASR) – Návštevnosť webových stránok, ktoré sú zapojené do výskumu AIMonitor vzrástol v septembri o 37.000 užívateľov. Počas mesiaca ich podľa prieskumu navštívili štyri milióny používateľov, z toho tri milióny návštevníkov bolo zo Slovenska. Najväčší záujem bol o spravodajské portály.
Ako informovala Izabela Urbanová zo spoločnosti Gemius, ktorá zabezpečuje AIMonitor, rástol aj počet zobrazení stránok. "Dosiahol hodnotu 1,77 miliardy, z toho 1,56 miliardy od užívateľov zo Slovenska," informovala Urbanová.
Najväčší rast zaznamenal počet internetových používateľov, ktorí internetové stránky navštívili prostredníctvom mobilných zariadení, telefónov a tabletov. "Nárast v tomto prípade bol až 23.000 používateľov," spresnila Urbanová.
Z webových stránok dosiahli najväčšiu návštevnosť portály v kategórii "Spravodajstvo", ktoré navštívilo takmer 2.300.000 používateľov, za ňou nasledovali kategórie "Služby, mapy a cestovné poriadky" (2.100.000 používateľov).
Z mobilných zariadení navštevovali používatelia najčastejšie "Služby, mapy a cestovné poriadky" a "Spravodajstvo" (obe kategórie zaznamenali viac ako 400.000 používateľov).
AIMmonitor je meraním návštevnosti členov Asociácie internetových médií a reklamných internetových médií, ktoré sa do projektu zapojili. AIMmonitor je slovenský variant výskumu gemiusAudience, jedného z kľúčových výskumov agentúry Gemius, ktorý poskytuje štandardy merania návštevnosti internetu a internetových aplikácií a koná sa v takmer polovici európskych krajín.
Ako informovala Izabela Urbanová zo spoločnosti Gemius, ktorá zabezpečuje AIMonitor, rástol aj počet zobrazení stránok. "Dosiahol hodnotu 1,77 miliardy, z toho 1,56 miliardy od užívateľov zo Slovenska," informovala Urbanová.
Najväčší rast zaznamenal počet internetových používateľov, ktorí internetové stránky navštívili prostredníctvom mobilných zariadení, telefónov a tabletov. "Nárast v tomto prípade bol až 23.000 používateľov," spresnila Urbanová.
Z webových stránok dosiahli najväčšiu návštevnosť portály v kategórii "Spravodajstvo", ktoré navštívilo takmer 2.300.000 používateľov, za ňou nasledovali kategórie "Služby, mapy a cestovné poriadky" (2.100.000 používateľov).
Z mobilných zariadení navštevovali používatelia najčastejšie "Služby, mapy a cestovné poriadky" a "Spravodajstvo" (obe kategórie zaznamenali viac ako 400.000 používateľov).
AIMmonitor je meraním návštevnosti členov Asociácie internetových médií a reklamných internetových médií, ktoré sa do projektu zapojili. AIMmonitor je slovenský variant výskumu gemiusAudience, jedného z kľúčových výskumov agentúry Gemius, ktorý poskytuje štandardy merania návštevnosti internetu a internetových aplikácií a koná sa v takmer polovici európskych krajín.