OZ priblížilo, že "klauniáda" je návšteva, ktorú realizuje od izby k izbe dvojica zdravotných klaunov na jednom alebo viacerých oddeleniach nemocnie alebo v seniorskom zariadení.
Autor TASR
Bratislava 27. mája (TASR) - Občianske združenie (OZ) Červený nos Clowndoctors spustilo od pondelka v spolupráci s potravinovým reťazcom zbierku, ktorej cieľom je získať prostriedky na organizáciu 365 návštev detských aj dospelých pacientov v nemocniciach. Prostredníctvom kúpy červeného penového nosa v potravinách v hodnote jedno euro môžu ľudia prispieť k realizácií týchto návštev. Zbierka potrvá do 9. júna.
"Nos má priniesť to, aby sa viac detí, malých pacientov na detských oddeleniach mohlo smiať a aby sa mohlo zrealizovať až 365 zdravotných klauniád práve na tých detských oddeleniach v nemocniciach po celom Slovensku," uviedla riaditeľka pre darcovstvo a strategickú komunikáciu OZ Katarína Kouřilová.
OZ priblížilo, že "klauniáda" je návšteva, ktorú realizuje od izby k izbe dvojica zdravotných klaunov na jednom alebo viacerých oddeleniach nemocnie alebo v seniorskom zariadení. Jedna návšteva trvá štandardne dve až tri hodiny.
"Vďaka predchádzajúcim skúsenostiam s už fungujúcimi projektami vieme, že ľuďom naozaj záleží na tom, aby pomáhali iným. Cieľom aktuálnej zbierky je tentoraz získať z predaja prostriedky na organizáciu 365 klauniád," poznamenal vedúci úseku komunikácie spoločnosti Lidl Tomáš Bezák.
"Nos má priniesť to, aby sa viac detí, malých pacientov na detských oddeleniach mohlo smiať a aby sa mohlo zrealizovať až 365 zdravotných klauniád práve na tých detských oddeleniach v nemocniciach po celom Slovensku," uviedla riaditeľka pre darcovstvo a strategickú komunikáciu OZ Katarína Kouřilová.
OZ priblížilo, že "klauniáda" je návšteva, ktorú realizuje od izby k izbe dvojica zdravotných klaunov na jednom alebo viacerých oddeleniach nemocnie alebo v seniorskom zariadení. Jedna návšteva trvá štandardne dve až tri hodiny.
"Vďaka predchádzajúcim skúsenostiam s už fungujúcimi projektami vieme, že ľuďom naozaj záleží na tom, aby pomáhali iným. Cieľom aktuálnej zbierky je tentoraz získať z predaja prostriedky na organizáciu 365 klauniád," poznamenal vedúci úseku komunikácie spoločnosti Lidl Tomáš Bezák.