Je vhodná pre žiakov druhého stupňa základných škôl a stredné školy.
Autor TASR
Bratislava 26. mája (TASR) - Žiaci môžu prostredníctvom bezplatnej digitálnej hry spoznať obdobie Rímskej ríše na území dnešného Slovenska. Priblíži im kultúrnu pamiatku Dunajský Limes zapísanú v zozname UNESCO. Vzdelávacia hra bola vytvorená v spolupráci s odborníkmi a pamiatkovými inštitúciami.
"Heritage Quest AR je príbehová vzdelávacia hra, vďaka ktorej ožije svet 2. storočia priamo pred očami detí a umožní im vnímať archeologické nálezy úplne novým spôsobom pomocou rozšírenej reality," uviedla producentka hry Veronika Golianová z Impact Games. Je vhodná pre žiakov druhého stupňa základných škôl a stredné školy.
Na vyučovaní môžu učitelia využiť aj metodiku s doplnkovými aktivitami, ktorú tvorcovia hry pripravili v spolupráci s učiteľmi z praxe. "Digitálna hra mi pomohla vtiahnuť deti do obdobia Rímskej ríše a ukázať im bežný život vtedajších ľudí. Prostredníctvom digitálneho múzea mali žiaci možnosť spoznať predmety dennej spotreby a pochopiť ich praktický význam," podotkla učiteľka zo Základnej školy s materskou školou Veľký Kýr Kristína Grófová.
Hra vznikla v spolupráci s Ústavom etnológie a sociálnej antropológie Slovenskej akadémie vied, Slovenskou komisiou UNESCO, Archeologickým múzeom Slovenského národného múzea, Margarétou Musilovou z Mestského ústavu ochrany pamiatok v Bratislave a Múzeom mesta Bratislava.
"Heritage Quest AR je príbehová vzdelávacia hra, vďaka ktorej ožije svet 2. storočia priamo pred očami detí a umožní im vnímať archeologické nálezy úplne novým spôsobom pomocou rozšírenej reality," uviedla producentka hry Veronika Golianová z Impact Games. Je vhodná pre žiakov druhého stupňa základných škôl a stredné školy.
Na vyučovaní môžu učitelia využiť aj metodiku s doplnkovými aktivitami, ktorú tvorcovia hry pripravili v spolupráci s učiteľmi z praxe. "Digitálna hra mi pomohla vtiahnuť deti do obdobia Rímskej ríše a ukázať im bežný život vtedajších ľudí. Prostredníctvom digitálneho múzea mali žiaci možnosť spoznať predmety dennej spotreby a pochopiť ich praktický význam," podotkla učiteľka zo Základnej školy s materskou školou Veľký Kýr Kristína Grófová.
Hra vznikla v spolupráci s Ústavom etnológie a sociálnej antropológie Slovenskej akadémie vied, Slovenskou komisiou UNESCO, Archeologickým múzeom Slovenského národného múzea, Margarétou Musilovou z Mestského ústavu ochrany pamiatok v Bratislave a Múzeom mesta Bratislava.