Quantcast
Spravodajský portál Tlačovej agentúry Slovenskej republiky
Štvrtok 28. november 2024
< sekcia Slovensko

Značka K-Z lásky k tradícii sa rozrastá o 16 nových výrobkov

Foto: Kaufland

Do sortimentu obľúbenej privátnej značky K-Z lásky k tradícii v týchto dňoch pribudli výrobky z bravčového a hovädzieho mäsa, pripravené podľa tradičných receptúr.

Bratislava 16. augusta (OTS) - Milovníci poctivých potravín z kvalitných domácich surovín od slovenských dodávateľov sa tešia z chutných noviniek v Kauflande.

Obľúbený produktový rad je na trhu už od roku 2018 a v jeho sortimente zákazníci nájdu už viac ako 60 produktov, vyrobených z kvalitných domácich surovín. Medzi aktuálnymi prírastkami je okrem bravčového aj slovenské hovädzie mäso na guláš, s kosťou, mleté alebo hovädzia polievková zmes. Už čoskoro by pod rovnakým logom mali pribudnúť slovenské hydinové výrobky. „V novinkách K-Z lásky k tradícii ponúkame výlučne slovenské mäso vysokej kvality. Bravčové aj hovädzie na našich pultoch spĺňa tie najprísnejšie kritériá. Zvieratá, z ktorých mäso pochádza, sú narodené, kŕmené, chované, porazené a mäso následne balené výhradne na Slovensku. A to je benefit, ktorý určite ocenia aj naši zákazníci,“ hovorí Silvia Hrušovská, vedúca oddelenia privátnych značiek Kaufland Slovensko.


Než sa novinky dostanú k zákazníkom, trvá to aj niekoľko mesiacov. Nakoľko sú požiadavky reťazca na kvalitu nadštandardné a často prevyšujú bežnú legislatívu, nájsť slovenského výrobcu, ktorý by ich v plnej miere spĺňal a akceptoval, nie je jednoduché. Okrem iného musí mať certifikáciu IFS. Tá zaručuje, že mäsové výrobky spĺňajú medzinárodné požiadavky na kvalitu a bezpečnosť. Rovnako dôležitá je maximálna možná recyklovateľnosť použitých obalov. Preto sú mäsové výrobky balené v plastových vaničkách, ktoré veľkosťou presne zodpovedajú ich hmotnosti. Malé detaily, no pomáhajú šetriť životné prostredie a prírodné zdroje.

Na ohľaduplný prístup sa zákazníci môžu spoľahnúť aj v prípade, že pri svojich nákupoch uprednostnia bravčovinu K-Z lásky k tradícii z welfare chovu. To znamená, že zvieratá, z ktorých mäso pochádza, svoj život prežívajú v podmienkach, ktoré podporujú ich pohodu a znižujú stres. „Hlavným cieľom welfare chovu je zlepšenie životných podmienok vo výkrme ošípaných a hydiny, a to zväčšením plochy, na ktorej žijú, zvýšenou kontrolou, predĺženým výkrmom a ďalšími opatreniami. Sme presvedčení, že práve takýto chov sa prejavuje na kvalite mäsa a jeho chuti,“ dodáva Silvia Hrušovská.

Okrem spomínaného bravčového a hovädzieho mäsa zákazníci Kauflandu nedajú dopustiť ani na slovenské mlieko, maslo či jogurty. Okrem Bryndzových pirohov so slaninkou a Tvarohu nízkotučného hrudkovitého, ktoré v ankete Voľba spotrebiteľov zvíťazili tento rok, sa veľkej obľube tešia aj vajíčka z voľného výbehu, parenica, ovčia bryndza, syrové nite, oštiepky, zemiakové lokše či rôzne typy obľúbených salám a Spišské párky. Nákup výrobkov K-Z lásky k tradícii zároveň podporuje domácich dodávateľov. Spoločnosť Kaufland plánuje aktuálnu ponuku naďalej rozširovať a dopĺňať aj v budúcnosti.