Ďalšie mítingy budú pokračovať aj v priebehu najbližších dvanástich mesiacov, finálne informácie potrebné pre konštrukciu pohonných jednotiek zverejnia na konci budúceho roku.
Autor TASR
Paríž 31. októbra (TASR) - Vedenie F1 plánuje ponechať hybridné turbomotory aj od roku 2021, chce zlepšiť zvukové efekty monopostov a znížiť náklady na organizáciu pretekov.
To boli hlavné témy utorňajšieho parížskeho stretnutia prezidenta Medzinárodnej automobilovej federácie (FIA) Jeana Todta, majiteľov F1, súčasných dodávateľov motorov a potenciálnych budúcich dodávateľov. Spoločne diskutovali o tom, aké pohonné jednotky by mali monoposty F1 poháňať od roku 2021.
"Začali sme sériu stretnutí so všetkými zainteresovanými stranami, aby sme diskutovali a rozvíjali návrhy v duchu čo najlepšej spolupráce," uvádza sa v spoločnom vyhlásení FIA a F1.
Ďalšie mítingy budú pokračovať aj v priebehu najbližších dvanástich mesiacov, finálne informácie potrebné pre konštrukciu pohonných jednotiek zverejnia na konci budúceho roku.
To boli hlavné témy utorňajšieho parížskeho stretnutia prezidenta Medzinárodnej automobilovej federácie (FIA) Jeana Todta, majiteľov F1, súčasných dodávateľov motorov a potenciálnych budúcich dodávateľov. Spoločne diskutovali o tom, aké pohonné jednotky by mali monoposty F1 poháňať od roku 2021.
"Začali sme sériu stretnutí so všetkými zainteresovanými stranami, aby sme diskutovali a rozvíjali návrhy v duchu čo najlepšej spolupráce," uvádza sa v spoločnom vyhlásení FIA a F1.
Ďalšie mítingy budú pokračovať aj v priebehu najbližších dvanástich mesiacov, finálne informácie potrebné pre konštrukciu pohonných jednotiek zverejnia na konci budúceho roku.