Začiatkom týždňa otvoril katalánsky klub svoju oficiálnu kanceláriu s obchodným zastúpením v New Yorku.
Autor TASR
New York 8. septembra (TASR) - Ich oficiálne motto je "Més que un Club", čo v preklade do katalánčiny znamená "Viac ako klub". Vedenie španielskeho futbalového majstra FC Barcelona deklarovalo snahu o rozšírenie expanzie na americký trh. Začiatkom týždňa Barca otvorila svoju oficiálnu kanceláriu s obchodným zastúpením v New Yorku.
Katalánci chcú využiť zvyšujúcu sa popularitu futbalu v USA, v zámorí ešte viac spopularizovať svoje hviezdy ako Lionel Messi, Neymar či Luis Suarez a osloviť čo najviac nových fanúšikov. "Veríme, že sa dostaneme na trh s novými subjektmi a nájdeme tu partnerov, ktorí budú chcieť spolupracovať s FC Barcelona," uviedol prezident klubu Josep Bartomeu pri príležitosti otvorenia kancelárie.
Agentúra AP informovala, že Barcelona aktuálne spolupracuje so štyrmi americkými spoločnosťami - Nike, Gillette, Gatorade a Black&Decker. Podľa nedávneho prieskumu je šampión Primera Division s 19 miliónmi fanúšikov najpopulárnejším futbalovým klubom v USA. Druhý je Manchester United, ku ktorému sa hlási 17 miliónov priaznivcov.
Katalánci chcú využiť zvyšujúcu sa popularitu futbalu v USA, v zámorí ešte viac spopularizovať svoje hviezdy ako Lionel Messi, Neymar či Luis Suarez a osloviť čo najviac nových fanúšikov. "Veríme, že sa dostaneme na trh s novými subjektmi a nájdeme tu partnerov, ktorí budú chcieť spolupracovať s FC Barcelona," uviedol prezident klubu Josep Bartomeu pri príležitosti otvorenia kancelárie.
Agentúra AP informovala, že Barcelona aktuálne spolupracuje so štyrmi americkými spoločnosťami - Nike, Gillette, Gatorade a Black&Decker. Podľa nedávneho prieskumu je šampión Primera Division s 19 miliónmi fanúšikov najpopulárnejším futbalovým klubom v USA. Druhý je Manchester United, ku ktorému sa hlási 17 miliónov priaznivcov.