Reklamné pútače smú zaplniť najviac štvrtinu kapacity, 65 percent môžu pokryť makety fanúšikov a desať percent využije na propagáciu Premier League.
Autor TASR
Londýn 5. júna (TASR) - Ak sa v Anglicku obnoví najvyššia futbalová súťaž, kluby nebudú smieť zahltiť prázdne tribúny reklamou. Vo štvrtok sa na tom dohodli samotní účastníci Premier League. Na stretnutí prijali obmedzenia na využitie hľadiska.
Reklamné pútače smú zaplniť najviac štvrtinu kapacity, 65 percent môžu pokryť makety fanúšikov a desať percent využije na propagáciu Premier League. Podľa periodika Daily Mail sa na tom zhodli devätnásti z dvadsiatich zástupcov klubov, jeden bol proti.
Na stretnutí rokovali aj o vysielacích právach, hoci akceptovali menšie zmeny kontraktov, zamietli požiadavky televízií BT Sports a Sky Sports o polčasové rozhovory a kamery v šatniach. Na druhej strane však súhlasili s digitálnym pridaním zvukov počas priamych prenosov. Divákom tak ozvláštnia zážitok z prenosu chorály z počítačovej hry FIFA 20. Tie budú počuť iba fanúšikovia pred televíznymi obrazovkami.
Reklamné pútače smú zaplniť najviac štvrtinu kapacity, 65 percent môžu pokryť makety fanúšikov a desať percent využije na propagáciu Premier League. Podľa periodika Daily Mail sa na tom zhodli devätnásti z dvadsiatich zástupcov klubov, jeden bol proti.
Na stretnutí rokovali aj o vysielacích právach, hoci akceptovali menšie zmeny kontraktov, zamietli požiadavky televízií BT Sports a Sky Sports o polčasové rozhovory a kamery v šatniach. Na druhej strane však súhlasili s digitálnym pridaním zvukov počas priamych prenosov. Divákom tak ozvláštnia zážitok z prenosu chorály z počítačovej hry FIFA 20. Tie budú počuť iba fanúšikovia pred televíznymi obrazovkami.