Ogunleyeová priznala, že po jej úspechu v Paríži sa všetko točí o generovaní dosahu.
Autor TASR
Berlín 7. decembra (TASR) - Olympijská víťazka vo vrhu guľou Yemisi Ogunleyeová z Nemecka kritizovala, že hľadanie sponzorov v súčasnosti do značnej miery závisí od dosahu sociálnych sietí. Zlatá medailistka z parížskych OH pre víkendový denník Frankfurter Allgemeine Sonntagszeitung povedala, že ju odmietla firma, ktorú požiadala o podporu.
Ogunleyeová priznala, že po jej úspechu v Paríži sa všetko točí o generovaní dosahu. "Bohužiaľ, spolupráca sa neuskutočnila, pretože môj dosah ešte nebol dosť dobrý. Je hanba, že sa naša spoločnosť vyvíja týmto smerom," povedala 26-ročná Nemka, ktorá má na sociálnej sieti Instagrame 61.000 sledovateľov.
Ogunleyeová priznala, že po jej úspechu v Paríži sa všetko točí o generovaní dosahu. "Bohužiaľ, spolupráca sa neuskutočnila, pretože môj dosah ešte nebol dosť dobrý. Je hanba, že sa naša spoločnosť vyvíja týmto smerom," povedala 26-ročná Nemka, ktorá má na sociálnej sieti Instagrame 61.000 sledovateľov.