V súvislosti s hokejom bolo odvysielaných 1032 spotov.
Autor TASR
Bratislava 27. mája (TASR) - Počas tohtoročných Majstrovstiev sveta (MS) v ľadovom hokeji odvysielala verejnoprávna RTVS na Jednotke a Dvojke spolu 2280 reklamných spotov a sponzorských odkazov za 3,25 milióna eur. V roku 2015 počas trvania šampionátu odvysielali dve verejnoprávne stanice reklamu za 3,22 milióna eur, čo predstavuje medziročný nárast o 1 %. Vyplýva to z najnovších údajov agentúry TNS Slovakia.
V súvislosti s hokejom bolo odvysielaných 1032 spotov v celkovej hodnote 2,39 milióna eur. "Boli to sponzorské odkazy k zápasom či iným hokejovým reláciám, ako aj reklamné spoty vysielané v brejkoch medzi jednotlivými tretinami, počas hracích tretín, pred a po hokejových reláciách," uviedla agentúra s tým, že hokej generoval v období trvania šampionátu 73 % príjmov RTVS z televíznej reklamy a sponzoringu. Podiel reklamných spotov na celkových investíciách do televíznej hokejovej reklamy predstavoval 80 %, 20 % pripadlo na sponzoring.
Medziročne však minuli zadávatelia na reklamné spoty počas MS v hokeji o 15 % menej peňazí. Z rozpočtu určeného na reklamu investovali viac, a to 53 %, do reklamy v klasických reklamných brejkoch vysielaných pred a po jednotlivých tretinách zápasov a pri hokejových reláciách. "Ostatných 47 % z výdavkov na reklamu pripadlo na spoty vysielané v power brejkoch počas hracích tretín zápasov," doplnila agentúra.
Výdavky na sponzorské odkazy vo všeobecnosti medziročne poklesli o 2 %. "Záujem o sponzorské odkazy k zápasom sa medziročne znížil o 13 %, objem výdavkov na sponzorské odkazy k Štúdiám MS v hokeji vzrástol o takmer 9 %. O takmer pätinu (18 %) sa zvýšil objem výdavkov na sponzorské odkazy k ostatným reláciám ako Góly-Body-Sekundy, či Hokejoví bohatieri," priblížila TNS Slovakia.
Najväčším zadávateľom počas tohtoročného hokejového šampionátu bola celkovo Škoda, ktorá bola súčasne aj najväčším zadávateľom sponzorských spotov. Najväčším zadávateľom reklamných spotov bola stávková spoločnosť Niké.
V súvislosti s hokejom bolo odvysielaných 1032 spotov v celkovej hodnote 2,39 milióna eur. "Boli to sponzorské odkazy k zápasom či iným hokejovým reláciám, ako aj reklamné spoty vysielané v brejkoch medzi jednotlivými tretinami, počas hracích tretín, pred a po hokejových reláciách," uviedla agentúra s tým, že hokej generoval v období trvania šampionátu 73 % príjmov RTVS z televíznej reklamy a sponzoringu. Podiel reklamných spotov na celkových investíciách do televíznej hokejovej reklamy predstavoval 80 %, 20 % pripadlo na sponzoring.
Medziročne však minuli zadávatelia na reklamné spoty počas MS v hokeji o 15 % menej peňazí. Z rozpočtu určeného na reklamu investovali viac, a to 53 %, do reklamy v klasických reklamných brejkoch vysielaných pred a po jednotlivých tretinách zápasov a pri hokejových reláciách. "Ostatných 47 % z výdavkov na reklamu pripadlo na spoty vysielané v power brejkoch počas hracích tretín zápasov," doplnila agentúra.
Výdavky na sponzorské odkazy vo všeobecnosti medziročne poklesli o 2 %. "Záujem o sponzorské odkazy k zápasom sa medziročne znížil o 13 %, objem výdavkov na sponzorské odkazy k Štúdiám MS v hokeji vzrástol o takmer 9 %. O takmer pätinu (18 %) sa zvýšil objem výdavkov na sponzorské odkazy k ostatným reláciám ako Góly-Body-Sekundy, či Hokejoví bohatieri," priblížila TNS Slovakia.
Najväčším zadávateľom počas tohtoročného hokejového šampionátu bola celkovo Škoda, ktorá bola súčasne aj najväčším zadávateľom sponzorských spotov. Najväčším zadávateľom reklamných spotov bola stávková spoločnosť Niké.