Nové pravidlá tlačia na kluby, aby sa viac starali o svoje štadióny, pokiaľ chcú viac profitovať z vysielacích práv.
Autor TASR
Madrid 26. septembra (TASR) - Španielsky futbalové kluby rozbehli kampaň na zvýšenie sledovanosti a podporu športu v krajine. Nové pravidlá tlačia na kluby, aby sa viac starali o svoje štadióny, pokiaľ chcú viac profitovať z vysielacích práv.
"Problémom Španielska sú letné horúčavy. Ak sa pozriete na niektoré štadióny v septembri, tráva je žltá. Budeme s klubmi hovoriť o tom, ako zabezpečiť, aby bola správne zelená," citovala agentúra AP slová marketingového riaditeľa španielskej ligy Adolfa Baru.
"Problémom Španielska sú letné horúčavy. Ak sa pozriete na niektoré štadióny v septembri, tráva je žltá. Budeme s klubmi hovoriť o tom, ako zabezpečiť, aby bola správne zelená," citovala agentúra AP slová marketingového riaditeľa španielskej ligy Adolfa Baru.