OH budú bez diváckej účasti. Priamo v dejisku sa už objavilo viacero prípadov infikovaných osôb, ktoré na OH prileteli zo zahraničia.
Autor TASR
19. júla (TASR) - Významný olympijský sponzor Toyota oznámil, že nebude vysielať televízne reklamy v spojitosti s nadchádzajúcimi OH 2020 v Tokiu. Japonská automobilka sa tak rozhodla pre nejednoznačnú podporu podujatia v krajine z dôvodu pandémie koronavírusu.
Výrobca automobilov tiež potvrdil, že sa na otváracom ceremoniáli nezúčastnia jej šéf Akio Tojoda ani ďalší vedúci predstavitelia firmy. Tokijskú olympiádu slávnostne otvoria v piatok 23. júla a hry potrvajú do 8. augusta. Ako uviedla agentúra DPA, spoločnosť sa obáva poškodenia svojho imidžu, keďže väčšina Japoncov je momentálne proti konaniu OH v krajine.
Toyota patrí k 14 hlavným sponzorom Medzinárodného olympijského výboru (MOV) pre Tokio a investovala už miliardy dolárov do exkluzívnych reklamných práv. Od roku 2015 je tiež výhradný dodávateľ automobilov pre MOV.
OH budú bez diváckej účasti. Priamo v dejisku sa už objavilo viacero prípadov infikovaných osôb, ktoré na OH prileteli zo zahraničia.
Výrobca automobilov tiež potvrdil, že sa na otváracom ceremoniáli nezúčastnia jej šéf Akio Tojoda ani ďalší vedúci predstavitelia firmy. Tokijskú olympiádu slávnostne otvoria v piatok 23. júla a hry potrvajú do 8. augusta. Ako uviedla agentúra DPA, spoločnosť sa obáva poškodenia svojho imidžu, keďže väčšina Japoncov je momentálne proti konaniu OH v krajine.
Toyota patrí k 14 hlavným sponzorom Medzinárodného olympijského výboru (MOV) pre Tokio a investovala už miliardy dolárov do exkluzívnych reklamných práv. Od roku 2015 je tiež výhradný dodávateľ automobilov pre MOV.
OH budú bez diváckej účasti. Priamo v dejisku sa už objavilo viacero prípadov infikovaných osôb, ktoré na OH prileteli zo zahraničia.