Odohranie duelu či neskôr možno duelov v USA má pomôcť k propagácii La Ligy na severoamerickom trhu
Autor TASR
Madrid 16. augusta (TASR) - Vedenie španielskej futbalovej La Ligy potvrdilo, že prinesie jeden zápas najvyššej súťaže do USA. K tomuto kroku liga pristúpila potom, ako uzavrela 15-ročnú sponzorskú zmluvu so spoločnosťou zábavného priemyslu Relevant.
Odohranie duelu či neskôr možno duelov v USA má pomôcť k propagácii La Ligy na severoamerickom trhu. Stať sa tak má ešte v tejto sezóne. "Súčasťou dohody je plán odohrať riadny ligový zápas klubov súťaže v USA. Bude prvý, ktorý sa bude hrať mimo Európy. Ide o impulz, aby sa táto krásna hra rozvíjala aj v USA a Kanade," citovala agentúra DPA z oficiálneho komuniké La Ligy. Bližšie detaily zainteresovaní neposkytli, správy zo Španielska však naznačujú, že to určite nebude prestížne El Clasico.
Relevant je firma, ktorá v USA pomáhala organizovať aj zápasy Medzinárodného pohára majstrov.
Odohranie duelu či neskôr možno duelov v USA má pomôcť k propagácii La Ligy na severoamerickom trhu. Stať sa tak má ešte v tejto sezóne. "Súčasťou dohody je plán odohrať riadny ligový zápas klubov súťaže v USA. Bude prvý, ktorý sa bude hrať mimo Európy. Ide o impulz, aby sa táto krásna hra rozvíjala aj v USA a Kanade," citovala agentúra DPA z oficiálneho komuniké La Ligy. Bližšie detaily zainteresovaní neposkytli, správy zo Španielska však naznačujú, že to určite nebude prestížne El Clasico.
Relevant je firma, ktorá v USA pomáhala organizovať aj zápasy Medzinárodného pohára majstrov.