Telefónnu linku zriadili v marci minulého roka. Obyvateľov kraja doteraz najviac zaujímali možnosti očkovania v kraji.
Autor TASR
Trenčín 25. januára (TASR) – Za necelý rok fungovania pomohla zdravotnícka informačná telefónna linka Trenčianskeho samosprávneho kraja (TSK) vybaviť približne 8000 podnetov. Denne na linku volalo v priemere 36 obyvateľov kraja.
Ako informovala Kristína Gruca Gabrišová z oddelenia zdravotníctva a humánnej farmácie Úradu TSK, telefónnu linku zriadili v marci minulého roka. Obyvateľov kraja doteraz najviac zaujímali možnosti očkovania v kraji, aktuálne platné nariadenia či otázky súvisiace s vakcináciou.
„Ľudia volajú aj v prípade, ak sa nevedia alebo nemôžu dovolať svojmu obvodnému lekárovi či špecialistovi, ak chcú zistiť, do ktorého zdravotného obvodu patria alebo kto zastupuje konkrétneho lekára v čase jeho neprítomnosti. Menšiu časť volajúcich tvoria podnety a postrehy z ambulancií. Niektoré telefonáty trvajú pár sekúnd, iné desiatky minút,“ uviedla Gruca Gabrišová.
Ako informovala Kristína Gruca Gabrišová z oddelenia zdravotníctva a humánnej farmácie Úradu TSK, telefónnu linku zriadili v marci minulého roka. Obyvateľov kraja doteraz najviac zaujímali možnosti očkovania v kraji, aktuálne platné nariadenia či otázky súvisiace s vakcináciou.
„Ľudia volajú aj v prípade, ak sa nevedia alebo nemôžu dovolať svojmu obvodnému lekárovi či špecialistovi, ak chcú zistiť, do ktorého zdravotného obvodu patria alebo kto zastupuje konkrétneho lekára v čase jeho neprítomnosti. Menšiu časť volajúcich tvoria podnety a postrehy z ambulancií. Niektoré telefonáty trvajú pár sekúnd, iné desiatky minút,“ uviedla Gruca Gabrišová.