Klientske centrum v Bánovciach nad Bebravou so 44 zamestnancami má celkom 13 pracovísk a päť oddelení týkajúcich sa policajnej agendy.
Autor TASR
Bánovce nad Bebravou 28. novembra (TASR) - Agendu týkajúcu sa motorových vozidiel, dokladov, životného prostredia či živnostenského podnikania si od dnes môžu obyvatelia Bánoviec nad Bebravou vybaviť v priestoroch Okresného úradu (OÚ) na Námestí Ľ. Štúra. Klientske centrum, ktoré je súčasťou reformy ESO, tam otvoril minister vnútra Robert Kaliňák s prednostom OÚ Ivanom Šagátom.
Klientske centrum v Bánovciach nad Bebravou sa zaradilo medzi tie prvé, ktoré sa postupne otvárajú po celom Slovensku. "Možno je to aj dané tým, že ich častokrát otvárame v okresoch, ktoré boli predtým tak trochu označované za malé... Možno o to viac iniciatívnejšie pristúpili aj k realizácii klientskeho centra tu v Bánovciach," uviedol šéf rezortu vnútra.
Doplnil, že obyvatelia bánovského okresu tak odteraz môžu ušetriť svoje peniaze, čas a nemusia si vybrať na celý deň dovolenku, aby išli do Trenčína, do ktorého je cesta komplikovaná a častokrát nebezpečná. "A pre nás je to jednoduchšie, že máme všetky podnety tiež na jednom mieste. Takže šetríme aj my, šetria aj obyvatelia, a tým pádom sa to vždy môže odzrkadliť aj na lepšom fungovaní ministerstva vnútra. Minulý rok nám reforma ESO priniesla na našich vlastných úsporách viac 35 miliónov eur, čo sú peniaze, ktoré sa nakoniec môžu používať omnoho viac na zlepšenie tých služieb, ktoré občanom poskytujeme," poznamenal.
Klientske centrum v Bánovciach nad Bebravou so 44 zamestnancami má celkom 13 pracovísk a päť oddelení týkajúcich sa policajnej agendy. Obyvatelia si tam budú môcť po novom zabezpečiť eKolok, výpis z obchodného registra, centrum poskytuje aj podporu podnikateľov ohľadom elektronického kontraktačného systému (EKS).
Minister dnes otvorí ešte dve podobné centrá, a to v Púchove a Bytči. Práve druhé menované mesto podľa neho tiež trpelo tým, že jeho obyvatelia museli kvôli svojej agende cestovať do Žiliny. "Púchov takisto nepatril medzi tie najväčšie okresy na Slovensku, ale rozhodne už mal mnoho služieb v meste. Má predsa len jednoduchšie postavenie oproti okresom, ktoré nemali vlastný okresný úrad," dodal.
V púchovskom ako i bytčianskom klientskom centre si budú môcť obyvatelia vybaviť agendu týkajúcu sa katastra, životného prostredia, živnostenského podnikania, cestnej dopravy, pozemkov a lesov. Ich súčasťou je aj automat na eKolok, vydávanie výpisov z Obchodného registra a podpora v rámci EKS.
Klientske centrum v Bánovciach nad Bebravou sa zaradilo medzi tie prvé, ktoré sa postupne otvárajú po celom Slovensku. "Možno je to aj dané tým, že ich častokrát otvárame v okresoch, ktoré boli predtým tak trochu označované za malé... Možno o to viac iniciatívnejšie pristúpili aj k realizácii klientskeho centra tu v Bánovciach," uviedol šéf rezortu vnútra.
Fotogaléria z otvárania klientského centra:
Doplnil, že obyvatelia bánovského okresu tak odteraz môžu ušetriť svoje peniaze, čas a nemusia si vybrať na celý deň dovolenku, aby išli do Trenčína, do ktorého je cesta komplikovaná a častokrát nebezpečná. "A pre nás je to jednoduchšie, že máme všetky podnety tiež na jednom mieste. Takže šetríme aj my, šetria aj obyvatelia, a tým pádom sa to vždy môže odzrkadliť aj na lepšom fungovaní ministerstva vnútra. Minulý rok nám reforma ESO priniesla na našich vlastných úsporách viac 35 miliónov eur, čo sú peniaze, ktoré sa nakoniec môžu používať omnoho viac na zlepšenie tých služieb, ktoré občanom poskytujeme," poznamenal.
Klientske centrum v Bánovciach nad Bebravou so 44 zamestnancami má celkom 13 pracovísk a päť oddelení týkajúcich sa policajnej agendy. Obyvatelia si tam budú môcť po novom zabezpečiť eKolok, výpis z obchodného registra, centrum poskytuje aj podporu podnikateľov ohľadom elektronického kontraktačného systému (EKS).
Minister dnes otvorí ešte dve podobné centrá, a to v Púchove a Bytči. Práve druhé menované mesto podľa neho tiež trpelo tým, že jeho obyvatelia museli kvôli svojej agende cestovať do Žiliny. "Púchov takisto nepatril medzi tie najväčšie okresy na Slovensku, ale rozhodne už mal mnoho služieb v meste. Má predsa len jednoduchšie postavenie oproti okresom, ktoré nemali vlastný okresný úrad," dodal.
V púchovskom ako i bytčianskom klientskom centre si budú môcť obyvatelia vybaviť agendu týkajúcu sa katastra, životného prostredia, živnostenského podnikania, cestnej dopravy, pozemkov a lesov. Ich súčasťou je aj automat na eKolok, vydávanie výpisov z Obchodného registra a podpora v rámci EKS.