Telefonická linka bude dostupná denne od 8.00 do 15.00 h.
Autor TASR
Myjava 4. marca (TASR) – Mesto Myjava obnovilo krízovú telefonickú linku pre obyvateľov na poskytovanie poradenstva dištančnou formou. Informoval o tom hovorca mesta Martin Kovanič.
Linka bola pre prípad, ak občania nevedia, kam sa obrátiť, koho kontaktovať alebo ako riešiť svoj problém súvisiaci s ochorením COVID-19. "Mesto chce pomôcť predovšetkým ľuďom s pozitívnym výsledkom na ochorenie COVID-19. Najmä tým, ktorí nemajú možnosť zabezpečiť si nákup potravín, hygienických potrieb alebo liekov sami a zároveň nemajú nikoho vo svojom okolí, kto by im pomohol," informoval Kovanič.
Telefonická linka bude dostupná denne od 8.00 do 15.00 h. V prípade potreby sú členovia krízového intervenčného tímu k dispozícii na telefónnom čísle 0907 242 449.
Linka bola pre prípad, ak občania nevedia, kam sa obrátiť, koho kontaktovať alebo ako riešiť svoj problém súvisiaci s ochorením COVID-19. "Mesto chce pomôcť predovšetkým ľuďom s pozitívnym výsledkom na ochorenie COVID-19. Najmä tým, ktorí nemajú možnosť zabezpečiť si nákup potravín, hygienických potrieb alebo liekov sami a zároveň nemajú nikoho vo svojom okolí, kto by im pomohol," informoval Kovanič.
Telefonická linka bude dostupná denne od 8.00 do 15.00 h. V prípade potreby sú členovia krízového intervenčného tímu k dispozícii na telefónnom čísle 0907 242 449.