Autobusová kyvadlová doprava do Hodonína začína fungovať vždy v deň posledného školského zvonenia a končí, keď deti idú do školy.
Autor TASR
Holíč 2. augusta (TASR) – Holíčania majú svoje kúpalisko až za hranicou s Českou republikou. Do štyri kilometre vzdialeného Hodonína sa chodia kúpať už päť rokov, a to odvtedy, čo zatvorili holíčsku plaváreň. Mesto im ako kompenzáciu za to každoročne poskytuje bezplatnú kyvadlovú autobusovú dopravu na trase Holíč-Hodonín a späť.
Kúpalisko v Holíči pred rokmi podľa primátora Zdenka Čambala zavreli pre zlý technický stav. "Už nijako nevyhovovalo. Nakoniec sa ukázalo, že ani jeho lokalita nie je práve najvhodnejšia. Podľa štúdie, ktorú sme si dali pre výstavbu nového urobiť, z troch možností sa umiestnila tá pôvodná na poslednom mieste," povedal Čambal pre TASR.
Radnica má záujem kúpalisko pre svojich obyvateľov vybudovať v areáli Holíčskeho zámku v lokalite bývalej píly. Chcú ho mať prírodné, zhruba za 2 milióny eur. "Chýbajú nám zatiaľ prostriedky, radi by sme ich získali z európskych fondov. Chceme podať znovu projekt, lebo už raz sme nepochodili," dodal Čambal.
Autobusová kyvadlová doprava do Hodonína začína fungovať vždy v deň posledného školského zvonenia a končí, keď deti idú do školy. Lebo školáci a tínedžeri sú najčastejšími pasažiermi týchto kúpaliskových spojov. „Stojí nás to za sezónu zhruba 5000 až 6000 eur. Čo je to oproti strate asi 33.000 eur, ktorú nám vyrábalo každoročne staré kúpalisko?“ uzavrel primátor.
Kúpalisko v Holíči pred rokmi podľa primátora Zdenka Čambala zavreli pre zlý technický stav. "Už nijako nevyhovovalo. Nakoniec sa ukázalo, že ani jeho lokalita nie je práve najvhodnejšia. Podľa štúdie, ktorú sme si dali pre výstavbu nového urobiť, z troch možností sa umiestnila tá pôvodná na poslednom mieste," povedal Čambal pre TASR.
Radnica má záujem kúpalisko pre svojich obyvateľov vybudovať v areáli Holíčskeho zámku v lokalite bývalej píly. Chcú ho mať prírodné, zhruba za 2 milióny eur. "Chýbajú nám zatiaľ prostriedky, radi by sme ich získali z európskych fondov. Chceme podať znovu projekt, lebo už raz sme nepochodili," dodal Čambal.
Autobusová kyvadlová doprava do Hodonína začína fungovať vždy v deň posledného školského zvonenia a končí, keď deti idú do školy. Lebo školáci a tínedžeri sú najčastejšími pasažiermi týchto kúpaliskových spojov. „Stojí nás to za sezónu zhruba 5000 až 6000 eur. Čo je to oproti strate asi 33.000 eur, ktorú nám vyrábalo každoročne staré kúpalisko?“ uzavrel primátor.