Pre tento akademický rok usporiadatelia projektu, doktorandi Fakulty masmediálnej komunikácie UCM, naplánovali harmonogram podujatí od septembra až do konca januára.
Autor TASR
Trnava 30. septembra (TASR) – Dnešné popoludnie bude na Univerzite sv. Cyrila a Metoda (UCM) v Trnave patriť v poradí už tretiemu pokračovaniu podujatia Marketing MasterClass. Je venované milovníkom elektronických hier, ktorí sa dozvedia nielen zaujímavé informácie o histórii existujúcich hier, ale aj súčasné trendy a predpokladaný vývoj do budúcnosti. Jeho témou sú „E-Games“ alebo elektronické hry s podtitulom Tvorcovia hier hráčom.
Hlavným prednášajúcim bude Marcel Klimo. Prvé podujatie projektu Marketing MasterClass sa konalo v apríli 2015, keď univerzita hostila významného a celosvetovo uznávaného odborníka na branding (značku) miesta a krajiny Jeremyho Hildretha z Veľkej Británie. Cieľom projektu je od jeho začiatku prinášať aktuálne témy na pôdu univerzity, kde sa prostredníctvom týchto podujatí prepája teória s praxou.
Pre tento akademický rok usporiadatelia projektu, doktorandi Fakulty masmediálnej komunikácie UCM, naplánovali harmonogram podujatí od septembra až do konca januára. Každý mesiac sa uskutoční jedno podujatie, ktoré je jedinečné, a témy podujatí sa neopakujú. Vstup je pre všetkých zadarmo. Jedinou podmienkou je zaregistrovať sa na stránke www.masterclass.sk.
Dnes sa k Marcelovi Klimovi pripoja ďalší odborníci zo Slovenska a Česka, ktorí budú spolu diskutovať a odpovedať na otázky z publika. Diskusie sa zúčastní Martin Uherko, ktorý zastupuje malý herný startup s názvom EliteApps. Ako sa pracovalo na úspešnej adventúre Polda 1, povie Lubor Kopecký z Českej republiky. Ľuboš Polakovič porozpráva o projekte gamifikácie, ktorý aplikuje v Maďarku, Martin Bačo, zastupujúci štúdio Fishcow, prezradí, ako si otvoriť herné štúdio už na vysokej škole. O portáli, ktorý komunikuje hry pre deti, príde porozprávať Ľubica Drangová, ktorá zastupuje portál vĺčatá.sk. Zaujímavý je príbeh 13-ročného Ondreja Vrábela, ktorý dostal ocenenie za svoj projekt Pinf. Tiež účastníkom prezradí, ako jeho hry pomáhajú deťom s detskou mozgovou obrnou.
Informoval Andrej Kóňa z UCM.
Hlavným prednášajúcim bude Marcel Klimo. Prvé podujatie projektu Marketing MasterClass sa konalo v apríli 2015, keď univerzita hostila významného a celosvetovo uznávaného odborníka na branding (značku) miesta a krajiny Jeremyho Hildretha z Veľkej Británie. Cieľom projektu je od jeho začiatku prinášať aktuálne témy na pôdu univerzity, kde sa prostredníctvom týchto podujatí prepája teória s praxou.
Pre tento akademický rok usporiadatelia projektu, doktorandi Fakulty masmediálnej komunikácie UCM, naplánovali harmonogram podujatí od septembra až do konca januára. Každý mesiac sa uskutoční jedno podujatie, ktoré je jedinečné, a témy podujatí sa neopakujú. Vstup je pre všetkých zadarmo. Jedinou podmienkou je zaregistrovať sa na stránke www.masterclass.sk.
Dnes sa k Marcelovi Klimovi pripoja ďalší odborníci zo Slovenska a Česka, ktorí budú spolu diskutovať a odpovedať na otázky z publika. Diskusie sa zúčastní Martin Uherko, ktorý zastupuje malý herný startup s názvom EliteApps. Ako sa pracovalo na úspešnej adventúre Polda 1, povie Lubor Kopecký z Českej republiky. Ľuboš Polakovič porozpráva o projekte gamifikácie, ktorý aplikuje v Maďarku, Martin Bačo, zastupujúci štúdio Fishcow, prezradí, ako si otvoriť herné štúdio už na vysokej škole. O portáli, ktorý komunikuje hry pre deti, príde porozprávať Ľubica Drangová, ktorá zastupuje portál vĺčatá.sk. Zaujímavý je príbeh 13-ročného Ondreja Vrábela, ktorý dostal ocenenie za svoj projekt Pinf. Tiež účastníkom prezradí, ako jeho hry pomáhajú deťom s detskou mozgovou obrnou.
Informoval Andrej Kóňa z UCM.