Investícia je významná aj z pohľadu regiónu, pribudli nové administratívne priestory a priestory na prenájom. Informoval o tom TASR riaditeľ zariadenia Gabriel Somogyi.
Autor TASR
Dunajská Streda 27. apríla (TASR) - Vďaka inováciám vstupnej haly a recepcie zmenil Thermalpark Dunajská Streda k lepšiemu nielen „image“, ale vzrástla aj úroveň služieb zákazníkom. Investícia je významná aj z pohľadu regiónu, pribudli nové administratívne priestory a priestory na prenájom. Informoval o tom TASR riaditeľ zariadenia Gabriel Somogyi.
Ako povedal, od februára tohto roku zákazníkov termálneho kúpaliska v Dunajskej Strede víta nová vstupná hala, ktorá je dominantou areálu. Investícia má v prvom rade zvýšiť komfort zákazníkov, ktorí chcú navštíviť wellness centrum. Tí už nemusia čakať na vstup pod holým nebom, obslúžia ich dámy pracujúce v priestoroch recepcie v rámci priestrannej vynovenej vstupnej haly. Recepcia je postavená v extravagantnom modernom tvare bielej lode.
„Thermalpark Dunajská Streda sa stal obľúbeným a vyhľadávaným termálnym kúpaliskom a medziročne narastá počet zákazníkov nielen zo Slovenska, ale aj z Maďarska či Českej republiky. Návštevnosť Thermalparku sa oproti predchádzajúcemu roku zvýšila z 305.611 na 321.949, čo predstavuje 5,35-% medziročný nárast,“ konštatoval Somogyi s tým, že je potešujúce, že najväčší nárast nastal práve v ubytovacej časti, počet ubytovaných hostí sa zvýšil v minulom roku takmer o 8000 osôb. „Preto sme pristúpili k inováciám v interiéri aj exteriéri, ktoré majú zabezpečiť kvalitnejšie služby našim zákazníkom a zvýšenie ich komfortu,“ zdôraznil Somogyi.
Podľa jeho ďalších slov novinkou je aj to, že platba za skrinku sa premietla už do celkovej platby za vstup, takže zákazník platí iba raz a získa tak kľúčik od skrinky – náramok s čipom. Ten mu umožňuje prejsť z wellness centra počas letnej sezóny plynulo do vonkajšieho areálu s bazénmi. Počet skriniek vzhľadom na narastajúci záujem zákazníkov značne vzrástol, k pôvodným 226 skrinkám pribudlo 355. „Prestavbou pôvodnej jedálne a zastrešením terasy v gastro priestoroch môžu obslúžiť až 200 zákazníkov. Pred letnou sezónou pribudne tiež detský kútik a rodiny s deťmi poteší nielen rýchlejšia obsluha v bistre, ale aj skrátenie čakania pri vstupe,“ podčiarkol riaditeľ. Dodal, že nová vstupná hala bude mať v lete aktívnych šesť pokladní, čo ocenia určite všetci zákazníci. Zároveň sa tu nachádza infocentrum pre tých, ktorí by v rámci regiónu radi navštívili aj iné zaujímavosti. V rámci cenníka sa nachádzajú rodinné vstupenky pre rodiny s jedným alebo dvomi deťmi.
Somogyi prisľúbil, že ceny vstupeniek sa len zaokrúhlili a v letnej sezóne 2015 už nebudú viac rásť. „Nechceme, aby investície do komfortu zákazníkov zvyšovali ceny vstupného. Celkové náklady predstavujú 1.500.000 eur bez DPH, prostriedky zabezpečujeme kombináciou bankových úverov a vlastných zdrojov. Na financovaní rekonštrukcie sa majiteľ kúpaliska, mesto Dunajská Streda, nepodieľa," uzavrel riaditeľ.
Ako povedal, od februára tohto roku zákazníkov termálneho kúpaliska v Dunajskej Strede víta nová vstupná hala, ktorá je dominantou areálu. Investícia má v prvom rade zvýšiť komfort zákazníkov, ktorí chcú navštíviť wellness centrum. Tí už nemusia čakať na vstup pod holým nebom, obslúžia ich dámy pracujúce v priestoroch recepcie v rámci priestrannej vynovenej vstupnej haly. Recepcia je postavená v extravagantnom modernom tvare bielej lode.
„Thermalpark Dunajská Streda sa stal obľúbeným a vyhľadávaným termálnym kúpaliskom a medziročne narastá počet zákazníkov nielen zo Slovenska, ale aj z Maďarska či Českej republiky. Návštevnosť Thermalparku sa oproti predchádzajúcemu roku zvýšila z 305.611 na 321.949, čo predstavuje 5,35-% medziročný nárast,“ konštatoval Somogyi s tým, že je potešujúce, že najväčší nárast nastal práve v ubytovacej časti, počet ubytovaných hostí sa zvýšil v minulom roku takmer o 8000 osôb. „Preto sme pristúpili k inováciám v interiéri aj exteriéri, ktoré majú zabezpečiť kvalitnejšie služby našim zákazníkom a zvýšenie ich komfortu,“ zdôraznil Somogyi.
Podľa jeho ďalších slov novinkou je aj to, že platba za skrinku sa premietla už do celkovej platby za vstup, takže zákazník platí iba raz a získa tak kľúčik od skrinky – náramok s čipom. Ten mu umožňuje prejsť z wellness centra počas letnej sezóny plynulo do vonkajšieho areálu s bazénmi. Počet skriniek vzhľadom na narastajúci záujem zákazníkov značne vzrástol, k pôvodným 226 skrinkám pribudlo 355. „Prestavbou pôvodnej jedálne a zastrešením terasy v gastro priestoroch môžu obslúžiť až 200 zákazníkov. Pred letnou sezónou pribudne tiež detský kútik a rodiny s deťmi poteší nielen rýchlejšia obsluha v bistre, ale aj skrátenie čakania pri vstupe,“ podčiarkol riaditeľ. Dodal, že nová vstupná hala bude mať v lete aktívnych šesť pokladní, čo ocenia určite všetci zákazníci. Zároveň sa tu nachádza infocentrum pre tých, ktorí by v rámci regiónu radi navštívili aj iné zaujímavosti. V rámci cenníka sa nachádzajú rodinné vstupenky pre rodiny s jedným alebo dvomi deťmi.
Somogyi prisľúbil, že ceny vstupeniek sa len zaokrúhlili a v letnej sezóne 2015 už nebudú viac rásť. „Nechceme, aby investície do komfortu zákazníkov zvyšovali ceny vstupného. Celkové náklady predstavujú 1.500.000 eur bez DPH, prostriedky zabezpečujeme kombináciou bankových úverov a vlastných zdrojov. Na financovaní rekonštrukcie sa majiteľ kúpaliska, mesto Dunajská Streda, nepodieľa," uzavrel riaditeľ.