Nestránkové dni pre ne budú v utorok a vo štvrtok, niektorým pracoviskám sa tak ich počet zvýši o jeden v porovnaní so súčasným stavom.
Autor TASR
Trnava 31. januára (TASR) – S platnosťou od 1. februára zavádza Mestský úrad v Trnave pre svoje pracoviská jednotné úradné hodiny a dva spoločné nestránkové dni. Klientske centrum, podateľňa a pokladňa budú naďalej k dispozícii každý pracovný deň, informovala o tom hovorkyňa mesta Veronika Majtánová.
V pondelok, stredu a piatok budú pre verejnosť otvorené aj odbory mestského úradu, matrika, ohlasovňa pobytov a takisto pracoviská v budove historickej radnice. Nestránkové dni pre ne budú v utorok a vo štvrtok, niektorým pracoviskám sa tak ich počet zvýši o jeden v porovnaní so súčasným stavom.
"Verejnosť vybaví väčšinu požiadaviek v klientskom centre. Jeho pracovníci poskytujú informácie a poradenstvo naprieč agendou celého úradu. Tam možno podávať aj žiadosti a podnety. V prípade potreby je vždy možné navštíviť priamo zodpovedných pracovníkov úradu na jednotlivých odboroch. Dohodnúť je možné aj osobné stretnutia s odbornými referentmi či vedúcimi odborov telefonicky alebo e-mailom aj počas nestránkových dní," upozornila Majtánová.
Podľa prednostky Kataríny Koncošovej zavedením dvoch nestránkových dní chcú zlepšiť služby pre občanov, odborní pracovníci budú mať priestor na sústredenie a nerušenú prácu. Je to podľa jej slov dôležité na poskytovanie rýchlejších a efektívnejších služieb s dôrazom na spokojnosť každého klienta. "Občanov totiž vybavujeme nielen osobne, ale spracovávame aj ich požiadavky, ktoré nám prichádzajú e-mailom, poštou, elektronicky či telefonicky," uviedla.
V pondelok, stredu a piatok budú pre verejnosť otvorené aj odbory mestského úradu, matrika, ohlasovňa pobytov a takisto pracoviská v budove historickej radnice. Nestránkové dni pre ne budú v utorok a vo štvrtok, niektorým pracoviskám sa tak ich počet zvýši o jeden v porovnaní so súčasným stavom.
"Verejnosť vybaví väčšinu požiadaviek v klientskom centre. Jeho pracovníci poskytujú informácie a poradenstvo naprieč agendou celého úradu. Tam možno podávať aj žiadosti a podnety. V prípade potreby je vždy možné navštíviť priamo zodpovedných pracovníkov úradu na jednotlivých odboroch. Dohodnúť je možné aj osobné stretnutia s odbornými referentmi či vedúcimi odborov telefonicky alebo e-mailom aj počas nestránkových dní," upozornila Majtánová.
Podľa prednostky Kataríny Koncošovej zavedením dvoch nestránkových dní chcú zlepšiť služby pre občanov, odborní pracovníci budú mať priestor na sústredenie a nerušenú prácu. Je to podľa jej slov dôležité na poskytovanie rýchlejších a efektívnejších služieb s dôrazom na spokojnosť každého klienta. "Občanov totiž vybavujeme nielen osobne, ale spracovávame aj ich požiadavky, ktoré nám prichádzajú e-mailom, poštou, elektronicky či telefonicky," uviedla.