Plán zimnej údržby ciest schválili poslanci TTSK na svojom novembrovom zasadnutí.
Autor TASR
Trnava 20. novembra (TASR) – Aj v tomto roku sa bude Správa a údržba ciest (SÚC) Trnavského samosprávneho kraja starať v zimnom období o zjazdnosť zhruba 1900 kilometrov (km) ciest I., II. a III. triedy. Z nich je v trnavskom regióne 886 km, v senickom 438 km a dunajskostredskom regióne 561 km. Viac ako 200 kilometrov ciest I. triedy opäť bude udržiavať na objednávku Slovenskej správy ciest Bratislava.
Plán zimnej údržby ciest schválili poslanci TTSK na svojom novembrovom zasadnutí. Aj na nadchádzajúcu zimu je pripravené poradie dôležitosti udržiavania komunikácií. V trnavskom regióne sú medzi najdôležitejšími cestné ťahy na elektráreň Bohunice, úsek Trnava - Trstín, Trnava – obchvat, Sereď - Galanta (spolu 181 km). V senickom regióne majú prednosť pred ostatnými úseky od hraníc s Českou republikou do Kútov, smerom na Trnavu, cesta Skalica - Holíč a obchvat Skalice (spolu 139 km). V dunajskostredskom regióne je to okrem iných cesta Veľký Meder - hranica s Maďarskom, príjazd na vodné dielo Gabčíkovo (spolu 179 km). Bez chemického posypu musia zostať úseky, kde je to vylúčené. Sú to železničné priecestia, ale i Krajinský most v Piešťanoch nad riekou Váh, úsek Moravský Svätý Ján - hranica s ČR, čo je záplavové územie rieky Morava či prieťah Dunajským Klátovom, pretože je v chránenej krajinnej oblasti Žitný ostrov.
Plán zimnej údržby informuje aj o nebezpečných úsekoch ciest v kraji, ktorým je potrebné venovať pozornosť. Sú to napríklad úseky Bíňovce – Boleráz, Piešťany – prejazd cez Havran, Nebojsa – Sereď, Cífer – Trnava, Trnava – Bučany, Lúčny Dvor – Sládkovičovo, Šintava – Hlohovec, Mokrý Háj – Skalica, Pusté Úľany – Veľký Grob, Horné Orešany – Smolenice, Trstín – Vrbové a iné.
Plán zimnej údržby ciest schválili poslanci TTSK na svojom novembrovom zasadnutí. Aj na nadchádzajúcu zimu je pripravené poradie dôležitosti udržiavania komunikácií. V trnavskom regióne sú medzi najdôležitejšími cestné ťahy na elektráreň Bohunice, úsek Trnava - Trstín, Trnava – obchvat, Sereď - Galanta (spolu 181 km). V senickom regióne majú prednosť pred ostatnými úseky od hraníc s Českou republikou do Kútov, smerom na Trnavu, cesta Skalica - Holíč a obchvat Skalice (spolu 139 km). V dunajskostredskom regióne je to okrem iných cesta Veľký Meder - hranica s Maďarskom, príjazd na vodné dielo Gabčíkovo (spolu 179 km). Bez chemického posypu musia zostať úseky, kde je to vylúčené. Sú to železničné priecestia, ale i Krajinský most v Piešťanoch nad riekou Váh, úsek Moravský Svätý Ján - hranica s ČR, čo je záplavové územie rieky Morava či prieťah Dunajským Klátovom, pretože je v chránenej krajinnej oblasti Žitný ostrov.
Plán zimnej údržby informuje aj o nebezpečných úsekoch ciest v kraji, ktorým je potrebné venovať pozornosť. Sú to napríklad úseky Bíňovce – Boleráz, Piešťany – prejazd cez Havran, Nebojsa – Sereď, Cífer – Trnava, Trnava – Bučany, Lúčny Dvor – Sládkovičovo, Šintava – Hlohovec, Mokrý Háj – Skalica, Pusté Úľany – Veľký Grob, Horné Orešany – Smolenice, Trstín – Vrbové a iné.