Výkonný riaditeľ spoločnosti Dirk Ahlborn oficiálne predstavil ideu projektu prepojenia Bratislavy a Viedne technológiou Hyperloop Elona Muska zástupcom slovenskej a rakúskej vlády.
Autor Tablet.TV
Bratislava 22. apríla (TABLET.TV) - Z Bratislavy do Viedne za osem minút a do okolitých hlavných miest do desiatich minút. Tak vyzerá budúcnosť vysokorýchlostnej prepravy cestujúcich prostredníctvom projektu Hyperloop.
Výkonný riaditeľ spoločnosti Dirk Ahlborn oficiálne predstavil ideu projektu prepojenia Bratislavy a Viedne technológiou Hyperloop Elona Muska zástupcom slovenskej a rakúskej vlády. Išlo by o prvý projekt svojho druhu v Európe.
Spoločnosť chce v Kalifornii vybudovať testovaciu dráhu s dĺžkou osem kilometrov. Uvedenie do prevádzky naplánovali na rok 2018.
Kapsuly poháňa slnečná energiou a môžu sa pohybovať takmer nadzvukovou rýchlosťou. Slnečná energia sa generuje zo slnečných panelov umiestených na povrchu rúr, a tak by sa koncept mohol použiť aj ako generátor čistej energie, pretože Hyperloop spotrebuje na svoju prevádzku iba 10 % energie. Zvyšná energia by sa mohla distribuovať okolitým odberateľom. Hyperloop je schopný prepraviť v jednej kapsule približne 30-60 ľudí rýchlosťou 1220 kilometrov za hodinu.
Výkonný riaditeľ spoločnosti Dirk Ahlborn oficiálne predstavil ideu projektu prepojenia Bratislavy a Viedne technológiou Hyperloop Elona Muska zástupcom slovenskej a rakúskej vlády. Išlo by o prvý projekt svojho druhu v Európe.
Spoločnosť chce v Kalifornii vybudovať testovaciu dráhu s dĺžkou osem kilometrov. Uvedenie do prevádzky naplánovali na rok 2018.
Kapsuly poháňa slnečná energiou a môžu sa pohybovať takmer nadzvukovou rýchlosťou. Slnečná energia sa generuje zo slnečných panelov umiestených na povrchu rúr, a tak by sa koncept mohol použiť aj ako generátor čistej energie, pretože Hyperloop spotrebuje na svoju prevádzku iba 10 % energie. Zvyšná energia by sa mohla distribuovať okolitým odberateľom. Hyperloop je schopný prepraviť v jednej kapsule približne 30-60 ľudí rýchlosťou 1220 kilometrov za hodinu.